• Anonym (.)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MrsHoppas skrev 2025-06-05 07:11:24 följande:

Visst ser man ett streck eller är jag galen?? 😱😱😱 

Är på ruvardag 5 efter FET med blastocyst (BIM på måndag). Trodde det var alldeles för tidigt att testa men ville mest göra det bara så jag kunde släppa det sen och vänta ett tag till nästa test. 

Babyplans testa tidigt

Så länge du inte fick hcg trigger så är det ett stort grattis 🥳😍 Så glad för din skull! Kommer ihåg att jag sett dig i andra trådar länge 🙏
  • Anonym (.)
    MrsHoppas skrev 2025-06-05 07:26:51 följande:
     Har inte fått någon ÄL spruta eller något sånt. Tar bara såna vagitorer nu med progesteron.

Åååh tack, har aldrig tidigare fått positivt 😍😍 hoppas verkligen den stannar! 
    Grattis! 😍 Då är jag säker på att det är ett plus! Nästa test kommer säkert visa det samma 🙏❤️ 
  • Anonym (.)
    mrsLina skrev 2025-06-21 18:48:09 följande:

Spökstreck? 

Skulle tro positivt, e@h kan vara sega innan de får tydlig linje. Men ta ett till, visar det samma och inom tiden är det säkert ett ➕
  • Anonym (.)
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2025-06-23 20:48:59 följande:

Kroppen har känts konstig ett par dagar så jag tog två olika test nu ikväll. Vad tror ni? Spökstreck eller kan det vara något? ÄL+8 

➕🥳
  • Anonym (.)

Solklart 🥳

Karinnirak skrev 2025-07-05 14:39:28 följande:

ÄL sannolikt 22/6. BIM 10/7. Tog dessa nu på morgonen, ett RFSU testa ofta och ett tento be sure supertidigt, vad tror ni?

• Anonym (.)
    hemliganatta skrev 2025-07-06 11:22:34 följande:

Äl + 10
    BIM - 4
    Ser ingenting själv :( 
    Det är tidigt än! Det kanske fäster idag och visar om några dagar 🤞
  • Anonym (.)

Solklart, grattis 🥳 

Anonym (?) skrev 2025-07-07 09:36:43 följande:

Vad tror ni? De översta igår och de andra idag. Läst inom tidsramen.
  • Anonym (.)

Ser kanske något, testa imorgon igen ☺️ det är inte kort lutealfas med 11-12 dagar, bara det kortare av vad som är okej ❤️

Kottens skrev 2025-07-09 19:38:40 följande:

Hur ska man tolka det här? Skäms

är på ÄL+8, har kort lutealfas vilket innebär att jag är på Bim-4.. inget synligt streck nu tycker jag men fanns innan Gråter dock himla supersvagt.. försök nr 9.. 
    Testet till höger är från imorse, de andra är från igår. Olika test, Graviditetskollen de två första och Tento det sista, men alla graviditetstest. 

• Anonym (.)
    Kottens skrev 2025-07-10 09:56:55 följande:
    Fick ett fett ?Inte Gravid? idag på CB digital så.. antar att hoppet är ute för denna gång. Bim-3, äl+9 Gråter
    Behöver det inte alls vara ❤️ 8-10 dpo är de vanligaste dagarna att ägget fäster. Så kanske fäste det igår men inte är tillräckligt högt hcg för att visa på urin test eller så fäster det idag eller imorgon och visar om några dagar ☺️ Jag fick extremt svaga streck på 10 dpo men helt blankt på 9 dpo, på 11 dpo var det tydligt med testa tidigt☺️
  • Anonym (.)
    Kottens skrev 2025-07-10 12:56:57 följande:
    Du är ju helt underbar Hjärta
    Jag hoppas verkligen det är för tidigt. Inga symptom heller direkt så 😣

❤️ Det kan mycket väl vara för tidigt, en del får svagtsvagt så tidigt men det är lååångt ifrån alla. Håller tummarna för de kommande dagarna och skulle det inte vara denna månaden så kommer ni bli lika lyckliga med en annan månad 🥰

Jag har aldrig haft några symtom innan plus, utan bara fått väldigt lätta som trötthet och aningen ömma bröst framåt v7-8 ☺️ Vårt första barn var det dock så att vi försökte länge med och varje månad så var jag illamående, tyckte saker luktade annorlunda, precis alla symptom. Men en månad så hade jag inga alls att ens obsessa över och vi fick ett plus 🥹 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester