Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hoppas bara det INTE är spök :O
Hoppas bara det INTE är spök :O
När ska man våga ta digitalt? :/ 2 dagar till?
Alexander2011: du tror de.. Tar nog cl+ först visar de bra.. Tar jag Samma urin till digitalt?
Alexander: ja CB plus haha.. Helt skakig.. Nu... Skriver helt fel.. Rädd att de ska vara fel igen :(
HelenamedH: håller tummarna för dig! 
Kommer säga tack när digitalt visar GRAVID :) vill lnte va otrevlig, men jag känner bara så .
Vill ta digitalt! Men är rädd att få Inte gravid :( 
I går när jag tog ett som detta blev det mycket liiiiite.. Nu dubbelt så mycket! Borde vida gravid på digitalt om jag är det i morgon då det är äl+10 då :)
Jag höll mig i 5,5 timme höll på att kissa på mig, haha.. Men va åh sprang på stan ju haha kunde passa på att testa när man Hållt sig så länge ;)
Jag ville ge upp i går äl+8 så man nått litet! Kunde inte fastna på bild, men kolla nu äl+9 pang nått finns!! Hoppas bara det stämmer nu! För de kan inte vara spök?!
Kliar i fingrarna efter det digitala :O
Knasten: tycker med ditt CB ser bra ut. Va du på äl+7?
Du kanske såg mitt svaga jh la ut i går? Tig ett cl på kvällen, skulle lnte gjort men såg plus och mannen med.. Jag va i går äl+9 vet inte om jag ska ta det som
Pos eller negativt på mitt.
Ge inte upp hoppet! Ser fint ut för dig.