• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ville bara visa hur mitt test såg ut på bim-4 med vår änglason. OBS! gammal bild!!

BIM-4 och så här starkt OBS! gammal bild
  • Trixxy
    angie91 skrev 2012-02-24 10:54:00 följande:
    mina plus på bim-5 samt bim-4 ... gammal bild här me...Utkvedshavandeskap

Oj nämen hur visste du att det var utomkveds?
  • Trixxy
    angie91 skrev 2012-02-24 10:55:38 följande:
    rekomenderar dig att INTE köpa Rfsu eller cb (dom som blir till + vid pos)
    cb var bättre förr. kolla min bild i tråden, det cb´t är från 2006 innan de gjorde om dem till de nya skittesten...
  • Trixxy

Hur mycket sex ska man ha egentligen?igår var det väl 2-3 dagar innan äl.min kropp värker av all akrobatik o gubben e slut han med...

• Trixxy
    Trixxy skrev 2012-02-24 20:14:55 följande:
    Hur mycket sex ska man ha egentligen?igår var det väl 2-3 dagar innan äl.min kropp värker av all akrobatik o gubben e slut han med...

Eller om det är idag jag har jag vet inte
  • Trixxy
    rebecku skrev 2012-02-25 06:51:16 följande:
    Testade imorse men de ser helt negativt ut.

Hur långt har du kvar till bim?
  • Trixxy

Jag vet inte när jag har bim imed att jag verkar ha mellan 27-30 dagars cykel...

• Trixxy
    EQ85 skrev 2012-02-25 09:50:09 följande:
    jadå. det är vissa som inte ens märker av sitt äl-skret, för iband finns det bara inne i tappen. 

så det är normalt med äl-skret i 2 dagar  

Då var alltså äl igår eller idag då?idag är dag 12 i cykeln.kanske prickade vi då imed att vi hade sex torsdag kväll
  • Trixxy
    Trixxy skrev 2012-02-25 14:15:45 följande:
    Då var alltså äl igår eller idag då?idag är dag 12 i cykeln.kanske prickade vi då imed att vi hade sex torsdag kväll

Ska vi juxa runt idag oxå eller räckte det med i torsdags kväll?idag har jag inga äl-flytningar men ömhet i höger äggstock
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester