• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppla, är det igång även idag:/

Aja jag blir kvar här:)

• Meja2011
    EQ85 skrev 2012-04-01 08:38:40 följande:
    LH ska inte kunna synas på Gravtest. Dock tvärtom.
    Jag har fått utslag med grav test runt ÄL, då jag käkat pergo eller haft en cysta, jag har ju pcos, och det är tydligen väldigt vanligt med "positiva" grav test fast det inget är. Nu säger jag inte att du har pco;) men det finns säkert en förklaring....

Ni som beställt från testlagret en fredag, kommer  varorna på måndagen då ? eller tisdagen?

Såg att ni kört en presentation av  er själva inatt, så jag hakar på=)

Blir 26 i sommar, är gift sen 2011 med min ungdomskärlek, har en dotter som föddes i november 11, efter ett antal turer, är glad att pergotime kunde hjälpa oss med min dotter. Min man har även en dotter sen innan på 5 år. Nu hoppas vi på ett syskon, och att det ska ta sig av sig självt. Är osså hocky fantast;) men här är det HV71 för hela slanten plus den lokala hockyklubben VIK, som för övrigt klev upp i ettan i år;) Har köpt hus, som vi flyttar till snart, ska bli skönt att ha tankarna på annat håll=) 
    Meja 11-11-23
  • Meja2011

Ngn som visste om beställning från testlagret på en fredag kommer på måndag eller blir det på tisdag då?

• Meja2011

Gahh kan det bli måndag någon gång då;) är så sugen att se vad testerna säger, kroppen säger samma sak som när jag väntade dottern, meeeennn som vi alla vet så kan ju kroppen spela en ett spratt!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester