Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hej!
har stirrat mig blind på det här testet nu. Är det en svag skugga eller inbillar jag mig bara?
det är ett testa tidigt
Hej!
har stirrat mig blind på det här testet nu. Är det en svag skugga eller inbillar jag mig bara?
det är ett testa tidigt
Ser lovande ut, går inte riktigt säga säkert när det kom efter tiden. Men lovande och testa igen med testa tidigt 🤗
Glömde bifoga bilderna.. här kommer dem.
Ser lovande ut, går inte riktigt säga säkert när det kom efter tiden. Men lovande och testa igen med testa tidigt 🤗
Grattis! 🥳 spökstreck är mycket mycket svagare och upprepas sällan (förutom cb)
Testet från idag är positivt. Sluta tempa nu för alla hormoner kan göra kurvan hoppig utan att de betyder något. grattis 🥳
Första testet den 29/9 (em) när min cykel skulle sluta enligt NC:
Andra testet den 1/10 (morgonen), NC sköt upp min sista dag i cykeln till denna dag efter mina temperaturmätningar:
Såhär har denna cykel sett ut i tempmätningarna som skett dagligen på morgonen:
Finns det någon som kan utläsa något av detta? :)
Grattis! Pregmate är inte ens tidiga att visa utan behöver ganska mycket hcg för att ge linje 🥳
Tror de ska vara tidiga men jhar visat senare än tex babyplan, easy at home och first respons för mig 🙈
Grattis 🥳
Hej,
Här är mitt test jag tog i morse. Inget testa tidigt, utan ett vanligt från gravidkollen. Är 3 eller 4 dagar innan BIM. Är det någon mer som ser något?🙈 är kollat inom rätt tid.
Du kan nog ta det nu, det brukar inte skilja så mycket på tidiga och vanliga test 🙃 Jag hade linjer på pregnate från 10 dpo 🤗 det är väl typ bara rfsu som behöver mer hcg för att visa tydligt på sina testa ofta 🙃
Har du testa är blankt efter ma så tror och hoppas jag det är en ny graviditet 🥰
Testar att lägga in bättre bild
Ser absolut
Är det något?
Jag tror inte på teorin att strecket flyttas pga kissar på det istället för att dopa.
Tror det bara är samlat pigment där. Hur som, är det strecket från graviditet så kan du ta ett till och dopa som ger 99% säkert utslag
Inte alls konstigt du är ju två veckor efter på 14 dpo.
Hcg har ett enormt stort normalspann 🤗
Det är positivt, behövs inte digitalt
Det ser normalt ut, både linnea och anonym 0908.
Har själv testat två graviditeter med bla easy at home och de ser lika ut några dagar och blir sen ett snäpp mörkare men de ökar inte alltid gradvis var dag ☺️ Jag tog också blodprov parallellt och även när hcg tredubblades så såg testen likadana ut 🙈