billiga och bra vinterskor
Ekonomin är inte bäst just nu. Så kmr inte kunna lägga ut 700 kr på kouma tex som ja brukar ha. Dottern är 4 går på dagis. Tips på bra billigare vinterskor???!!
Ekonomin är inte bäst just nu. Så kmr inte kunna lägga ut 700 kr på kouma tex som ja brukar ha. Dottern är 4 går på dagis. Tips på bra billigare vinterskor???!!
Vad som är bra vinterskor beror ju lite på var i landet man bor. Jag bor i mellansverige så här måste vinterskona tåla både en hel del kyla samt väta när det töar.
Vill du komma åt billiga skor så är det ju perfekt att kolla blocket. Man kan många gånger hitta bra skor som inte är speciellt mycket använda så de håller väl för en säsong till. På tradera kan man också fynda.
Har annars hört att folk hittat relativt billiga och bra skor på Stadium.
Bor i norrland så dom ska va bra.
Goodyear skor...ganska lika Kouma..kostar ca 400 , finns på Intersport tror jag det var...
Jag har när barnen var yngre haft Paxskor och även Kavat som är lite billigare än Kuoma och de tyckte vi var bra. Vet inte hur de ligger i pris nuförtiden ,men en sådan här Paxvariant kostar 400 kr: www.brandos.se/pax/pulka-7260805-70-svartrosa/a21370
Sedan kanske du redan vet om det, men om du har vänner som besöker/bor i Finland kan du smuggla hit Koumaskor via dem om du ber dem köpa hem åt dig och ta med, då Kuomaskor är billiga i Finland (2-300 SEK).
Pax är ok. Vet att Coop hade någon modell som fick bäst i test för några år sedan,vet inte om dom har kvar dom? Annars går det att handla begagnat.... Kavat, men dom ligger nog på 600 ändå.
Superbilliga fodrade gummistövlar på Skopunkten (passa på att köpa 3 och betala för 2). Lägg gärna i en ullsula för extra värme och välj så rymliga att en tunn ullsocka får plats när det är extra kallt.
Vi har köpt sådana och dyra vinterskor varje år, men det har alltid slutat med att de dyra skorna är oanvända och stövlarna har gått varma hela vintern.