• journalista

Tjejer 22 - 40 sökes till olika Ameliareportage.

1. Tjej med erfarenhet av killes dataspelsberoende eller porrsurfande

Till ett reportage i Amelia söker jag tjejer 22 – 40 som har eller har haft en kille/man som varit beroende av dataspel/nätpoker/porrsurfande. Kanske du separerade för att du inte stod ut och han inte slutade trots att du bad och hotade. Eller så slutade han faktiskt med sitt spelande/surfande.

Intervjun är anonym och du får självklart godkänna texten före publicering. Intresserad? Mejla mig kort info om din erfarenhet av partners databeroende, din ålder och OBS! ett telefonnummer där jag kan nå dig. Mejla INTE här, utan till hellamorner@gmail.com

2. Du som ”räddade” ditt kille till ett bättre liv

Till ett reportage i Amelia söker jag tjejer 22 – 40 som har ”räddat livet” på din kille/ man. När ni träffades var han ett vrak fysiskt. Kanske han har / hade en allvarlig sjukdom som t ex diabetes, och du fick honom att ändra livsstil och bli mycket friskare. Han kanske var väldigt överviktig, åt jättedålig kost, tränade ingenting och var sjuk. Din kärlek och envishet (och kanske kunskap) fick honom att bli frsik genom att ändra sina vanor.

Ni ska båda medverka i intervju och på foto som tas av en duktig fotograf. Du får självklart godkänna texten före publicering. Intresserade? Mejla mig kort info om er historia, er ålder och OBS! ett telefonnummer där jag kan nå dig. Mejla INTE här, utan till hellamorner@gmail.com

3. Du som har en ”utseendeskavank”/ ovanligt utseende

Till ett reportage i Amelia söker jag tjejer som har något i utseendet som avviker från det "normala". Du kanske har stora ärr eller födelsemärken i ansiktet, är hårlös eller något annat som syns tydligt och avviker från skönhetsidealet. Det ska vara något som är uppseendeväckande och som syns med kläderna på.

Intervjun handlar om att skönhet kommer inifrån och hur det påverkar personligheten att ha något i utseendet som sticker ut. Foton tas i studio i Stockholm, av en mycket duktig fotograf. En makeupartist fixar hår och smink och du får självklart godkänna texten före publicering. Amelia betalar resersättning om du inte bor i Stockholm. 

Intresserad? Mejla info om din historia, ett foto på dig och OBS! ett telefonnummer där jag kan nå dig om jag vill prata med dig. Mejla INTE här, utan till hellamorner@gmail.com

Svar på tråden Tjejer 22 - 40 sökes till olika Ameliareportage.