Ojojoj, man är ALDRIG inne längre, läste bara sista sidan nu :)
Tiden bara springer iväg, men nu spenderar jag tid på tåget till gbg och svärföräldrarna agerar mer än gärna barnvakt ;)
Smakisar börjar vi med runt 4 månader, gjorde så med första dottern och det funkade utmärkt.. Ammar inte längre, Julie ville absolut inte ha bröstet.. Och fy farao vad det är skönare att amma måste jag säga.. Nu måste man tänka på att alltid packa med sig mat osv.
Julie snurrar inte, men har råkat rullat ca 5 ggr från mage till rygg och ligger och "rullar" från rygg till sidorna hela tiden.. Däremot är hon sjukt stadig och sitter när vi bara håller i höfterna, så en bumbo har införskaffats..
Jag har varit så dålig och inte ens gått på efterkontrollen, har varit så sjukt mycket så har helt glömt bort det..
Mens har jag fått första gången nu denna vecka, hade som mensvärk för någon vecka sen och fattade inget alls. Men sen började jag blöda så då förstod jag :)
Ska nog sätta in hormonspiral.. Med första dottern satte jag in kopparspiral väldigt tidigt, för fick mens vid samma tid då med.. 3 månader trots att jag ammade, man har INTE saknat det..
Vart kan man läsa om alla faser??