• AmaandaB

Hjälp.. Jobb bara under dagtid Måndag- Fredag..Tips!

Hej!!

Jag behöv verkligen er hjälp.. 
    Vad finns det för jobb som bara är under dagtid Måndag- Fredag... ??
    För tillfället jobbar jag som undersköterska men det är ju både helg och kvällar också, och det vill jag inte jobba med..  
    Eftersom min man och  jag planerar att skaffa barn.. vill jag helst ha ett jobb som man trivs i,  jobbar måndag- fredag dag.. vill jätte gärna jobba med något på kontor, men har tyvärr ingen erfarenheter.. vad kan jag göra
    Har ni tips på något?
    Tack i förhand 

• Svar på tråden Hjälp.. Jobb bara under dagtid Måndag- Fredag..Tips!
  • Julutzi

Dagcenter som undersköterska finns ju.... Eller på vårdcentral som uska

♥ Mamma till Julia 030527, Emilia 080108 och Agnes 100708
  • Naemi

Kontorsjobb som sagt, men även t ex fabriksjobb. Kan du inte jobba som undersköterska på t ex en hälsocentral? Vår HC har bara öppet 8-16.

• AmaandaB

Det är ju så svårt att få jobb på vårdcentral.. Men ska fundera på dagcenter.. Tack :)

• AmaandaB

Vill ha ett liknade som som eknomiassistent.. men något som man inte behöver erfarenheter av.. vill helst ha kontorskläder.. som te x kavaj, :P hihi

• Naemi

Erfarenhet, men speciellt utbildning, är ju svårt att komma runt.

• Alexi

De flesta jobb är väl dagtid mån-fre... Allt inom kontor, allt inom skolan, osv osv... Det är väl "bara" vård, samhällstjänster osv som är helg och kvällar.

• skorpionen80
    AmaandaB skrev 2011-09-16 12:33:57 följande:
    Vill ha ett liknade som som eknomiassistent.. men något som man inte behöver erfarenheter av.. vill helst ha kontorskläder.. som te x kavaj, :P hihi
    Vill du ha kavaj så funkar kanske receptionist? Då är du ju företagets ansikte utåt och behöver klä upp dig lite.. Eller säljare kanske?
  • AmaandaB

tack allihopa nu har jag lite fler alternativ.. ska fundera lite mer :)

• AmaandaB

Vad sägs som audionom.. Bra lön men tror ni att man måste jobba kvällar och helger oxå..?

• AmaandaB

vet ni vad skillnaden är mellan barnskötare och förskolelärare.. ? någon som har jobbat inom de?

• Alexi

Försskollärare har pluggat tre år på högskola, det har inte barnskötarna.

Svar på tråden Hjälp.. Jobb bara under dagtid Måndag- Fredag..Tips!