Jo det var dumt o skriva under ett kontrakt, hennes pappa är sjukt pengakåt, så de var väl anledningen till att jag skrev under det där.
Jag kan absolut ge henne ett underbart liv fyllt med kärlek som jag redan gör :) det jag tycker känns som mest jobbigast är att jag ger mig själv skulden för att hon inte träffar sin pappa..
Eftersom dom inte setts nu på ett bra tag och han ignorera henne massor sista månaden vi bodde i samma ort, så vill jag inte bara släppa av henne hos honom en hel helg, (även att det är hennes pappa) man vet ju aldrig hur hon reagerar, hon kanske tjuter hela helgen, eller stormtrivs osv, så jag kom med förslaget om att han kunde komma hit och va med henne en hel dag, hitta på något bara dom två osv.. men det dög absolut inte, då kunde det lika gärna vara om det "bara" handla om några timmar.. Han sa även att han kommer inte komma ner på hennes 2-års kalas, för att hon bor hos mig, han vill inte se mig eller min släkt, (dom har aldrig dömt honom, eller varit taskiga emot honom, tvärtom) ska jag bara låta allt vara? jag orkar inte försöka lösa saker och ting längre, det är upp till honom känner jag.. hur gör ni, hur känner ni i dessa lägen?
jag vet att jag kommer ge henne ett underbart liv, och en väldigt bra uppväxt, som inte handlar om bara pengar, utan mest av kärlek, kärlek övervinnar allt :) Imorgon börjar jag på mitt nya arbete, och dottern trivs på dagiset här, så det är två steg på vägen till ordning med allt :) Tycker det är skönt att skriva av mig, så vädra ut ni också, alltid roligt och lärorikt att lyssna på andra med erfarenheter.