• Chokladpinglan

Vi som är singlar och ensamstående-tråden

Som rubriken säger..

Vi som är singlar och är ensamstående...

Vad gör ni när ni inte har barnen hos er osv? går ni ut och festar eller jobbar ni bort helgen så att helgen inte ska gå så långsamt tills ni får se ert barn igen...

• Svar på tråden Vi som är singlar och ensamstående-tråden
  • Lollilock

Hej hopp.

Eftersom jag blivit till åren så är jag mest hemma :P
    Tränar min jycke, myser i soffan och soooover :)

Annars är jag mkt ute på restauranger, min hobby, hehe

Vad gör du själv när du e barnledig?        

• Chokladpinglan
    Lollilock skrev 2011-09-17 16:58:27 följande:
    Hej hopp.

Eftersom jag blivit till åren så är jag mest hemma :P
    Tränar min jycke, myser i soffan och soooover :)

Annars är jag mkt ute på restauranger, min hobby, hehe

Vad gör du själv när du e barnledig?        
    Välkommen hit!

När du ute på resturangbesök, blir det med vänner eller går du själv?

Jag gör inte så mycket VILJAN finns inom mig att gå ut på krogen, umgås med vännerna oftare men känner sig att man bara är ivägen istället...
  • Lollilock

Trist när man känner sig ivägen:/
    Men du är säkert inte det, dina vänner anser säkert att det är kul du är med :)
    Jobbar du annars? 

Går faktiskt ensam ibland, men främst med sällskap.

Visst så är krogen kul ibland, men blir så himla sällan. Vet inte varför.
    Dock är jag sugen på krogliv ikväll men typiskt ingen är "ledig"

• Chokladpinglan
    Lollilock skrev 2011-09-17 17:21:49 följande:
    Trist när man känner sig ivägen:/
    Men du är säkert inte det, dina vänner anser säkert att det är kul du är med :)
    Jobbar du annars? 

Går faktiskt ensam ibland, men främst med sällskap.

Visst så är krogen kul ibland, men blir så himla sällan. Vet inte varför.
    Dock är jag sugen på krogliv ikväll men typiskt ingen är "ledig"

Ja, innerst inne tycker det bara är kul att ha mig omkring sig.. men måste väl våga mer att ringa och strunta i att tänka så och bara ta telefonen och ringa och oftare..
    Jag börjar på måndag jobba på ett cafe ska bli kul och lärorikt.. så kommer ge allt för att få in så mycket info som möjligt och lära mig utav det

Ja, det brukar vara så när man själv är sugen så är alla andra upptagna..
  • mia maria

För några år sedan så var jag ensamstående med äldsta sonen, o då var han varannan helg hos sin pappa. Dock jobbade jag oftast de helgerna, men var jag ledig gick jag gärna ut på krogen.

Numer är jag ensam på heltid med två barn, o har således inte så mkt tid, ork eller lust till krogliv.
    Jag har barnvakt varannan helg, men detta pga att jag jobbar.

Är jag mot all förmodan barnledig en dag eller helg så längtar jag mest efter att bara vara hemma o ta det lugnt (städa, läsa eller annat som jag vill passa på att göra), alternativt att gå ut o äta/fika med någon vän eller gå på bio eller liknande.

Jag är 32 år o just nu känns det som att jag har vuxit ifrån kroglivet - men dock kan jag uppskatta en tjejmiddag jättemkt, även om jag inte kommer iväg på så många sådana nu för tiden.

• Chokladpinglan
    mia maria skrev 2011-09-18 09:49:26 följande:
    För några år sedan så var jag ensamstående med äldsta sonen, o då var han varannan helg hos sin pappa. Dock jobbade jag oftast de helgerna, men var jag ledig gick jag gärna ut på krogen.

Numer är jag ensam på heltid med två barn, o har således inte så mkt tid, ork eller lust till krogliv.
    Jag har barnvakt varannan helg, men detta pga att jag jobbar.

Är jag mot all förmodan barnledig en dag eller helg så längtar jag mest efter att bara vara hemma o ta det lugnt (städa, läsa eller annat som jag vill passa på att göra), alternativt att gå ut o äta/fika med någon vän eller gå på bio eller liknande.

Jag är 32 år o just nu känns det som att jag har vuxit ifrån kroglivet - men dock kan jag uppskatta en tjejmiddag jättemkt, även om jag inte kommer iväg på så många sådana nu för tiden.
    Välkomen hit
  • Chokladpinglan

Jag har varit och solat solarium för första gången, det var riktigt skönt.. tog bara en snabbis eftersom det var första gången.. men fler gånger kommer det att bli men lite mer tid då..

Solar ni solarium?

• Lollilock
    Chokladpinglan skrev 2011-09-18 12:16:27 följande:
    Jag har varit och solat solarium för första gången, det var riktigt skönt.. tog bara en snabbis eftersom det var första gången.. men fler gånger kommer det att bli men lite mer tid då..

Solar ni solarium?

Gött :)

Man känner sig lite mer levande efteråt, så bara för det ska jag också lägga mig en stund i eftermiddag :P 
  • Chokladpinglan
    Lollilock skrev 2011-09-18 13:46:22 följande:
    Gött :)

Man känner sig lite mer levande efteråt, så bara för det ska jag också lägga mig en stund i eftermiddag :P 
    Det gör du rätt i =)
Svar på tråden Vi som är singlar och ensamstående-tråden