Ont i tuttarna ?
Hej !
Hur fort under graviditeten börjar bröstvårtorna att göra ont ? När i tiden ungefär ? Behöver det alltid komma ut vätska då ? Eller kan man ha ont ändå ?
Hej !
Hur fort under graviditeten börjar bröstvårtorna att göra ont ? När i tiden ungefär ? Behöver det alltid komma ut vätska då ? Eller kan man ha ont ändå ?
Jag är gravid i vecka 7 och här började bröstvårtorna bli rejält ömma för runt två veckor sen.
mina bröstvårot har varit ömma från och till från v4 är i v20 nu. Ingen vätska än så länge
Okej, tack för svar. Jag har många symtom på en graviditet, men har gjort tre tester som visar ej gravid. Det sista som började i helgen, var väldig värk i bröstvårtorna, särskilt på natten, men jag är ju inte gravid??? Har inte haft mens sedan den 20 juli.
Mina bröst började göra ont några dagar innan jag plussade. Är i v 9 nu och de gör fortfarande galet ont
Jag verkar ju inte plussa och inte framöver heller, men imorgon skulle jag viosst få ta ett blodprov och se hur HCG ligger till. Jobbigt när man ahr symtom och nuinte skulle vara gravid, vad i alla sina dar är det då ??
Hur har det gått?
Fick lämna blodprov, men fick inte svar på det idag. Läkaren skulle ringa imorgon, men jag är övertygad om minus även där. Ska lägga ut en fråga, om det finns någon som varit gravid trots negativa test och prov. De kommer att gå vidare och ndersöka mig nästa vecka på gyn, för är jag inte gravid, så är ju någonting annat fel !