• Ruby01

Söker dig som ångrar en abort

Hej!

Jag håller på med ett arbete om hur det är att göra abort och skulle vilja veta hur vanligt det är att man ångrar sig precis efter, eller kanske många år efter?

• Svar på tråden Söker dig som ångrar en abort
  • Anonym

Fast att hur vanligt det är får du inte reda på genom att söka efter personer som ångrat sig, är det statistik du är ute efter så får du nog leta efter eller göra en undersökning.

• Anonym

Sök lite på sidan, jag har sett ganska många trådar som handlar om just det.

• Ruby01

Till nedersta anonym: tack, ja jag såg det med nu, kan kolla lite där!

Till översta anonym: nej, är inte ute efter statistik, trodde innan att alla som gjorde abort vill det och har hört mer och mer folk på sista tiden som ångrar, och ville därför höra lite fler röster, men statistik får man ju inte naturligtvis.. 

• Anonym (villig)

Hej,

vad går ditt arbete ut på? En c-uppsats? Vad är din fråga?

//c

• Anonym
    Ruby01 skrev 2011-09-20 20:02:06 följande:
    Till nedersta anonym: tack, ja jag såg det med nu, kan kolla lite där!

Till översta anonym: nej, är inte ute efter statistik, trodde innan att alla som gjorde abort vill det och har hört mer och mer folk på sista tiden som ångrar, och ville därför höra lite fler röster, men statistik får man ju inte naturligtvis.. 
    Aha, eftersom att du efterfrågade hur vanligt det var så antog jag att det var det du sökte:)
  • sannahyden

Jag har skrivit ett inlägg i ett utav forumen hur jag ångrat mig..

Svar på tråden Söker dig som ångrar en abort