• zzara

Blödning innan testdagen?

Hej.

Jag undrar om det är någon mera som fått en liten blödning vid ruvning? Jag ska testa med gravsticka om 2 dagar men har fått lite blod på pappret vid 2 tillfällen dom sista dagarna. Det har kommit om jag gjort " nr 2" bajsat och nu känns det lite som mensvärk. Kan det vara så att det inte har funkat den här gången då? :(
    Det är vårat första ivf försök. 

• Svar på tråden Blödning innan testdagen?
  • zzara

Neej men va tråkigt för er.. :( Fasen va livet ska vara surt ibland!
    *kramar*

• zzara

Åhh tack, va glad jag blir!! :) Håll tummar och tår!!!

• Nojlie

jag lämnade blodprov idag med, får dock skicka upp det till RMC i Malmö, ska ringa imorgon coh få mitt svar.. är såå nervös, men ska bli så skönt att äntligen få ett svar :)

• Vickan I

Men näää, så skulle det ju inte bli . Usch vad tråkigt. Vet själv hur hemskt det är att få dessa jäkla minus kastade i ansiktet. Man får se till att deppa först och sedan ta nya tag igen. Stor kram

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • zzara

Du har så rätt Vickan, har gråtit av och till hela dagen.
    Önskar man fick göra ett nytt försök direkt, men bara till att vänta ca 1 1/2 mån till nu.
    Livrädd att det inte ska gå vägen då heller, för då har vi inga ägg kvar i frysen.
    Kram

• Rocktroll

Jag skulle och ta blodprov idag för att kolla om jag är nedreglerad, men det körde ihop sig på jobbet så ska kolla det på måndag Glad blir att börja med puregon i såna fall.

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
Svar på tråden Blödning innan testdagen?