svensk sex-chat
nån som vet nån sida där det finns svensk sexchat?
nån som vet nån sida där det finns svensk sexchat?
finns några stycken
rfsl hade förr i tiden en helt ok chat. Vet inte hur det är nu.
Aftonbladets var helt klart bäst innan den togs bort.
Jag använder mig av www.knullsida.se det är många online både tjejer och killar som är online och det funkar väldigt bra där. Är gratis för tjejer kostar något lite för killar har jag för mig.
Jag skulle använda www.flirting-chat.com det är med mobil
Vill testa sexchat.....
den här är ganska bra www.adult-chat24.com/
<a href="www.adult-chat24.com/">Click</a>
Jag har testat lite olika sidor, många verkar va lite halvt oseriösa med massa småttingar.. Inget jag vill va med om.
Testat Bodycontact.Com men vet inte riktigt vad jag tyckte om den,
Sen har jag precis börjat på www.knullportalen.se där har jag än så länge haft positiva intryck, mycket folk som är aktiva i Webcam sexchatt. Något som jsg bara testat ett fåtal gånger då jag tycker det är lite läskigt ;p
Har ni några andra sidor ni är medlem på? Heter jasmi på knullportalen.se om någon annan är medlem och vill chatta :)
//Jasmine
Jag har testat lite olika sidor, många verkar va lite halvt oseriösa med massa småttingar.. Inget jag vill va med om.
Testat Bodycontact.Com men vet inte riktigt vad jag tyckte om den,
Sen har jag precis börjat på www.knullportalen.se där har jag än så länge haft positiva intryck, mycket folk som är aktiva i Webcam sexchatt. Något som jsg bara testat ett fåtal gånger då jag tycker det är lite läskigt ;p
Har ni några andra sidor ni är medlem på? Heter jasmi på knullportalen.se om någon annan är medlem och vill chatta :)
//Jasmine
Finns tex: ix.se
Tjena! hitta in på den här tråden och tänkte dela med mig lite, är 40 år och brukar hänga ganska mycket på dejtingsidor, tycker det är rätt skönt att sitta och bara snacka med folk över nätet, är medlem på www.match.com men även på www.sexcenter.se (som är lite mer inriktad på sex då ;) )
kan man ha lite skojj på kvällarna när man inte har bättre för sig!
//sebbe
Jag har chattat med tjejer och med framgång på denna sida som jag rekommenderar!! Här är en tjej som jag fick bra kontakt med!!
Ni får gärna skicka mig ett mail här om ni vill ha den sortens kontakt ????