• Anonym

svensk sex-chat

nån som vet nån sida där det finns svensk sexchat?

• Svar på tråden svensk sex-chat
  • Anonym
    33Blekinge skrev 2011-09-19 21:27:49 följande:
    finns några stycken
    länkar?;)
  • Anonym (medlem)
    Anonym skrev 2011-09-19 15:32:47 följande:
    Sök på klubb6....=)
    Klubb6 har ingen chatt  (och är ingen kontaktsite utan en community).
  • Anonym
    Platypus skrev 2011-09-20 10:13:50 följande:
    www.sexchatta.nu
    såg den med, men det var ju knappt nå folk därinne :/
  • Anonym (M48)

rfsl hade förr i tiden en helt ok chat. Vet inte hur det är nu.
    Aftonbladets var helt klart bäst innan den togs bort. Gråter

• Anonym
    Anonym (M48) skrev 2011-09-20 14:28:05 följande:
    rfsl hade förr i tiden en helt ok chat. Vet inte hur det är nu.
    Aftonbladets var helt klart bäst innan den togs bort. Gråter
    Aftonbladets chat togs bort just med motiveringen att det pratades sex på chatten - suck!
  • Anonym (M48)
    Anonym skrev 2011-09-20 14:41:45 följande:
    Aftonbladets chat togs bort just med motiveringen att det pratades sex på chatten - suck!
    Har för mig att det var för att för många pedofiler hittade sona offren just där.
  • mariaberg90

Jag använder mig av www.knullsida.se det är många online både tjejer och killar som är online och det funkar väldigt bra där. Är gratis för tjejer kostar något lite för killar har jag för mig.

• Anonym (Jasmine)

Jag har testat lite olika sidor, många verkar va lite halvt oseriösa med massa småttingar.. Inget jag vill va med om.

Testat Bodycontact.Com men vet inte riktigt vad jag tyckte om den,

Sen har jag precis börjat på www.knullportalen.se där har jag än så länge haft positiva intryck, mycket folk som är aktiva i Webcam sexchatt. Något som jsg bara testat ett fåtal gånger då jag tycker det är lite läskigt ;p

Har ni några andra sidor ni är medlem på? Heter jasmi på knullportalen.se om någon annan är medlem och vill chatta :)

//Jasmine

• Anonym (Figge)
    Anonym (Jasmine) skrev 2015-11-21 14:17:54 följande:

Jag har testat lite olika sidor, många verkar va lite halvt oseriösa med massa småttingar.. Inget jag vill va med om.

Testat Bodycontact.Com men vet inte riktigt vad jag tyckte om den,

Sen har jag precis börjat på www.knullportalen.se där har jag än så länge haft positiva intryck, mycket folk som är aktiva i Webcam sexchatt. Något som jsg bara testat ett fåtal gånger då jag tycker det är lite läskigt ;p

Har ni några andra sidor ni är medlem på? Heter jasmi på knullportalen.se om någon annan är medlem och vill chatta :)

//Jasmine

Kom ihåg att passa på med webcam sexchatt. Det är många som blir utpressade. Tjejen på videon (som egentligen är en inspelad film som styrs av utpressarna) prövar att få mannen att klä av sig. Lyckas hon och mannen sitter naken så spelas allt in och därefter mottar man ett meddelande om att betala för att materialet inte ska spridas till familj/vänner/arbetsplats. Tydligen rätt utbrett, så passa på!
  • Anonym (SebbeDarr)

Tjena! hitta in på den här tråden och tänkte dela med mig lite, är 40 år och brukar hänga ganska mycket på dejtingsidor, tycker det är rätt skönt att sitta och bara snacka med folk över nätet, är medlem på www.match.com men även på www.sexcenter.se (som är lite mer inriktad på sex då ;) )

kan man ha lite skojj på kvällarna när man inte har bättre för sig!

//sebbe

• Mackan1978

Ni får gärna skicka mig ett mail här om ni vill ha den sortens kontakt ????

Svar på tråden svensk sex-chat