'Fjortisar i string'
Är det minderåriga tjejer hade jag absolut tagit upp det & blivit chockad :O inte tyckt det vore det minsta okay!
Vore ju som att spana på tjejer i dotterns ålder ! *urk*
Vanlig porr hade jag inte brytt mej i
Är det minderåriga tjejer hade jag absolut tagit upp det & blivit chockad :O inte tyckt det vore det minsta okay!
Vore ju som att spana på tjejer i dotterns ålder ! *urk*
Vanlig porr hade jag inte brytt mej i
dem riktiga han chattar med då? är inte dem minderåriga på riktigt heller? att chatta med barn när man är vuxen känns ju inte friskt..
Det är fullt normalt. Att män drar sig till yngre tjejer är evolutionen och naturens gång. Efter som friskast barn får människan runt 15års åldern. Det är enbart vår samtida moral och norm som anser att flickor i den åldern är tabu.
För 100år sedan så var det inte moralskit rätt att bekänna sig som homosexuell.
Det förbjudna lockar mer när man fantiserar. Många "fjortisar" överdriver ju allt, det är för små kläder, för mycket pushup, för mycket smink, det blir lite over the top och det är ju lockande i sig. Var så säker på att alla män lägger märke och tittar lite extra när dom möter en "fjortis" på stan och visst kan dom i tanken tänke sig ett och annat snuskigt med dom i verkligeheten är de inte intressant att göra det. Ni kan jämföra det att en hel del kvinnor har våldtäktsfantasier. Det innebär inte att dom vill uppleva det irl.
Jag skrev "fjortisar" Fjortisar är inte nån som är 14 utan mer en beskrivning på tjejer som är överdrivna i sin klädstil, smink och framförallt sitt sätt att vara. Det är se på mig, se på MIG, SE PÅ MIG och det gör män. Ofta sammanfaller det med åldern hence the name men en fjortis kan mycket väl vara 17 oxå.
Beskriver det rätt bra -> www.wikihow.com/Be-a-Fjortis
Läs din näst sista mening. Även män har moral. Fantisera om fjortisar är en sak.
Du har låst dig på ordet fjortis och kan inte se förbi det. Hur jag än förklarar så klamrar du fast dig vid det och då är det ingen mening att fortsätta diskussionen.
Angående barn så skriver NE så här:
"barn är vi människor från det att vi har fötts till dess att vi har blivit vuxna. Den tiden brukar delas in i perioder efter hur gammal man är.
· Nyföddhetsperioden: från födelsen och 4 veckor framåt
· Spädbarnsåldern: från födelsen och 1 år framåt
· Småbarnsåldern: mellan 1 och 3 år
· Lekåldern: mellan 3 och 6 år
· Skolåldern: från 6 år till puberteten
· Puberteten: för flickor mellan cirka 8 och 13 år och för pojkar mellan cirka 9 och 14 år
· Adolescensen: mellan puberteten och vuxen ålder"
Att kalla en fjortis för barn är alltså helt felaktigt då en fjortis alltid passerat puberteten.
Men herregud, en fjortis är ett beteende och ett tillstånd, inte just åldern! En fjortis kan mycket väl vara 12 men även 20.
För det första är det inte min sambo, så jag 'får inte ut något av det'. För det andra blev jag som sagt sexuellt utnyttjad när jag var 13 av en gubbe, så jag skulle inte vilja ha sex med någon som har sådana fantasier.
Det här är ju inte klokt, va många "dåliga" mammor det finns här.
Ni kommer hem från jobbet sent en kväll.. ni ser att eran 13 åriga dotter sitter och chattar men klickar ner så fort hon ser att ni kommer in rummet. Ni frågar va hon gör och efter att det hänt flera gånger så berättar hon efter ett långt samtal med dig att hon chattar med en man 40+ och skickat sexiga bilder till honom osv.
Skulle ni bara säga - okej det är ingen fara, ha inte sex med honom bara.
SKULLE INTE TRO DET. Ni skulle fan i mig vända upp och ner på allt och göra ALLT för att det inte skulle ske igen, och den här "gubben" skulle ni polisanmäla.
Om inte, va fan är ni för föräldrar?????
Som någon tidigare skrev är grooming olagligt och straffbart enligt svensk lag. Han behöver inte ens ha stämt träff med flickorna, räcker att han gett dem upprepade komplimanger för utseende, anspelat sexuellt osv.