amningsbh på apoteket?
Har hört att det ska finnas hyffsat billiga där..någon som vet..hittar inte på deras hemsida heller när man söker..så jag kanske inte behöver gå dit i onödan med foglossningen..
Har hört att det ska finnas hyffsat billiga där..någon som vet..hittar inte på deras hemsida heller när man söker..så jag kanske inte behöver gå dit i onödan med foglossningen..
Yepps....finns i svart och vitt, kostar 69 kronor om jag inte minns helt fel.
Dom är inte så snygga, men jättemjuka och sköna.
Jag använder dom när jag går och tränar nu när jag inte ammar längre
ohh så billigt..då är det bara rusa dit då =) tackar.
Har aldrig hört talas im att apoteket skulle ha amningsbhar. Kolla på H&M eller liknande dom brukar ju ha.
hm konstigt.. *S* ... vissa säger att det finns o andra inte..men kikar in där så får man väl se.. och om det är så billigt så...
Jag VET att det finns eftersom jag själv har köpt dom där.
Amningsbh:arna på apoyeket är bra, men lite krångliga att amma "ur" eftesom man måste rulla upp den eller ta av den. Tyckte en vanlig amningsbh var bättre, finns sköna utan byglar både på hm, lindex o kapp ahl. Tyckte också att apotekets fastnade mer i såren än de andra... men det var jag!
Apotekets är små i storlekarna, tänk på det!!!
vilka storlekar finns det
Small, Medium, Large osv.
Jag har för mig att jag som är smal och knappt har A-kupa (B under grav) köpte Large.
jag menar vi som kanske måste ha strl e-f efter förlossning. är det någon ide att ens åka och titta?
Det beror ju också på om du är stor förövrigt... Men visst kan det väl vara värt att titta på.
Jag har en sån och den var kanonbra att ha på natten tyckte jag! Den ger inte så mycket stöd och är lite skör i materialet men som sagt som natt behå var den kanon!
lindex har bra annars