• Svar på tråden Stort sextest
  • Lufsan

Testet var tråkigt, jag trodde sånt där dog ut när man slutade vara tonåring. Typ dryckes lekar som handlar om hur coola folk är för att dom haft sex i skogen med mera. Lite fjantigt.. 

En dag i sänder.
  • Anonym (Jenny)
    Lufsan skrev 2011-09-20 15:53:44 följande:
    Testet var tråkigt, jag trodde sånt där dog ut när man slutade vara tonåring. Typ dryckes lekar som handlar om hur coola folk är för att dom haft sex i skogen med mera. Lite fjantigt.. 
    Man får tycka vad man vill... Frågan är varför du kollade in i tråden från början om du har den inställningen. Visst kan man tycka att det är lite fjantigt, men jag tycker ändå att det samtidigt är skoj.

Mitt resultat:

53% pure: Rather Experienced

• Lufsan
    Anonym (Jenny) skrev 2011-09-20 16:06:02 följande:
    Man får tycka vad man vill... Frågan är varför du kollade in i tråden från början om du har den inställningen. Visst kan man tycka att det är lite fjantigt, men jag tycker ändå att det samtidigt är skoj.

Mitt resultat:

53% pure: Rather Experienced

Jag gjorde faktiskt havla testet innan jag tröttnade. Så gick in på tråden av nyfikenhet. 
    En dag i sänder.
  • Anonym (mamma mia)

58%

Med de frågorna på slutet (djursex och nekrofili) hoppas jag att ingen får 100%!

• Anonym

28% pure: Decidedly Perverted

• XDaDX

60% pure: Rather Experienced 

Riktigt spännande test :) 

• Anonym (.....)

54% pure: Rather Experienced

kul test
    men svåra frågeformuleringar...

• edonator

Seriöst? Känns sjukt att man får poäng för våldtäkter, pedofili och sex med döda...

• edonator

63% och jag är glad att jag inte fick "mer" (alltså lägre procent).

Svar på tråden Stort sextest