• Svar på tråden Stort sextest
  • kexkille
    HannaS86 skrev 2011-10-27 18:03:50 följande:

16% pure: Totally Depraved

Nån ska alltid vara värst.. Grattis
    Hämningar vad är det ha ha ha
  • kexkille
    Anonym (tjej23) skrev 2011-10-27 17:54:28 följande:
    HAHAHA Whooooopaaaaa :P I remember that. Men var det inte Joey som sa det? Chandler sa väl schhhhhtisk och Joey Whooopaaaaa :P
    Inte en aning vem som myntade uttrycket först..
    Bra är det åtminstone...
  • Anonym (tjej23)
    kexkille skrev 2011-10-27 18:12:20 följande:
    Inte en aning vem som myntade uttrycket först..
    Bra är det åtminstone...
    Japp det är det bästa :)
    Man lever ju bara en gång så man måste ju testa ;)
  • HannaS86
    kexkille skrev 2011-10-27 18:11:18 följande:
    Nån ska alltid vara värst.. Grattis
    Hämningar vad är det ha ha ha
    Haha och det är alltid den folk anar minst ;) Vet inte hur många gånger jag fått kommentaren "Men tål du att höra detta?" om samtal glider in på sex. Eh jo, vad du än kommer säga nu har jag gjort något som är mycket värre och bortanför vad du kan fantisera ihop.

Men nu när jag blivit "lite äldre" dvs 24 verkar inte folk förutsätta att jag är lika oskyldig som för några år sedan iaf och deras miner under jag har aldrig-leken är grymt kul att se. Det är också kul om frågan om antal sexpartners dyker upp och en del tror att de är "värst"  (typ 11st) sedan svarar jag ärligt att nuvarande är 138.
  • kexkille
    HannaS86 skrev 2011-10-27 18:26:47 följande:
    Haha och det är alltid den folk anar minst ;) Vet inte hur många gånger jag fått kommentaren "Men tål du att höra detta?" om samtal glider in på sex. Eh jo, vad du än kommer säga nu har jag gjort något som är mycket värre och bortanför vad du kan fantisera ihop.

Men nu när jag blivit "lite äldre" dvs 24 verkar inte folk förutsätta att jag är lika oskyldig som för några år sedan iaf och deras miner under jag har aldrig-leken är grymt kul att se. Det är också kul om frågan om antal sexpartners dyker upp och en del tror att de är "värst"  (typ 11st) sedan svarar jag ärligt att nuvarande är 138.
    Det är onekligen inte dåligt jobbat, 138 alltså.
    Du verkar gjort en hel som sagt man blir bara nyfiken på vad..
    Hade vart kul och "förhört" dig lite ha ha ha
  • Anonym (oskyldig)

82% pure: Uncorrupted :)

• Anonym (oskyldig)
    HannaS86 skrev 2011-10-27 18:26:47 följande:

Får jag fråga dig hur du har "hunnit" med så många under dina 24 år?
    När blev du sexuellt aktiv och hur många män har du varit med per år? Eller har du träfat massa män på en oh samma gång? haha....
    Alltså inte för att vara stöddig utan frågar för att jag verkligen undrar.... Oskyldig
  • Anonym (tjej23)
    Anonym (oskyldig) skrev 2011-10-27 19:35:47 följande:
    När blev du sexuellt aktiv och hur många män har du varit med per år? Eller har du träfat massa män på en oh samma gång? haha....
    Alltså inte för att vara stöddig utan frågar för att jag verkligen undrar.... Oskyldig
    Jag är väl inte så jättelångt efter... slutade räkna på 80 st.. är säkert uppe i runt 100..
    En hel del KK:n och ändå en hel del långa förhållanden (och bara hålla sig till en då)
    Och jag blev sexuellt aktiv vid 14 år
  • HannaS86
    kexkille skrev 2011-10-27 19:00:40 följande:
    Det är onekligen inte dåligt jobbat, 138 alltså.
    Du verkar gjort en hel som sagt man blir bara nyfiken på vad..
    Hade vart kul och "förhört" dig lite ha ha ha
    Du får gärna fråga mer men för att inte sno tråden från ts kan du fråga i en jag gjorde för ett tag sen :)

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m59527007.html
  • HannaS86
    Anonym (oskyldig) skrev 2011-10-27 19:35:47 följande:
    Ja det kan man fråga sig :) Jag blev av med oskulden när jag var 18år men har haft många kk:n samtidigt (de byts ut då och då men ibland har det varit upp mot 10åt gången som jag träffat regelbundet, dock inte samtidigt). Sen har jag haft en del engångsträffar också, det är framförallt det jag söker nu för tiden eftersom killar som förväntar sig att man ska bli kk:n är så jäkla efterhängsna och jag har inte tid att träffa dem regelbundet. Jag har även haft en pojkvän under ca 2 år som jag träffade andra par och singlar med + gått på swingersklubbar några gånger :)
Svar på tråden Stort sextest