orkar inte med min bonus
Måste få säga hur jag har det. Har känt mina bonusar i fyra år och bott ihop med dom varannan vecka i två år. Men det funkar bara inte....... Jag vet att jag är en social person som har lätt för att få kontakt, är social och har alltid haft lätt för barn. Men jag klarar bara inte av en av min sambos bonusar, en bortskämd unge på 16 år. När hon är här förvandlas min sambo, som i vanliga fall är en rationell och klok man till en lallande toffel under sin dotter
Hon kan inte ta två steg eller cykla eller åka buss utan ska skjutsas överallt hur nära det än är. Det ska shoppas, handlas godis och läsk, solas solarium mm mm Speciell juice, pålägg, flingor and " you name it" av de dyrare sorterna ska det va också. Detta trots att vi borde försöka spara. Allt ska vara nytt nytt, nytt hela tiden, inget bagagnat här inte minsann.
Planer ändras helt plötsligt därför att han "måste" störta iväg någonstans och skjutsa henne.
Älskar min sambo men orkar bara inte med detta längre. Om hon ska gå och lägga sej tidigt och man råkar vara uppe och ha tv på så "herrregud men klockan är ju halv elva Shsssss.
Hon måste sova.Om man själv ligger och ska sova och "hon" vill vara uppe och springer omkring och flamsar får man hör "herregud men klockan är ju bara halv elva..
Vid samtal och påpekanden om allt detta med sambon får man hör att "man alltid hackar på stackars.......(hennes namn).
Jag känner helt enkelt inte igen min sambo när hon är här. Han blir helt viljelös när hon är här och står alltid redo för henne. Annars kan det vara segt minsann när det gäller skjutsar till mina barn.
Kan tillägga att "hon" har en syster och där går det bättre. Men systern är ju inte heller en
liten borskämd bitch som ska utnyttja sin pappa utan en ganska vanlig unge.
Vad ska jag göra?