19 årig tjej med skägg!!! HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan börja med att tala om en sak, det är okej att skratta! Det här jag kommer berätta är aboslut inget skämt, utan det är en sak som jag mår riktigt dåligt utav. Jag vet att jag har mig själv att skylla. Men jag ber er ändå om hjälp då jag mår så himla dåligt.
Som jag sa innan, det är okej att skratta. För hade jag inte haft detta problem och jag läst att någon annan hade det så hade jag också skrattat och tänkt att hon får la skylla sig själv.
Iaf, till saken nu..
För 1 år sedan fick jag en gång höra: hahahha, fan va mycket hårstrån du har på hakan. Det stämde mycket väl, dock var det vita hårstrån, precis som alla har på kroppen, men det syntes extremt mycket på mig.
Gick hem och kollade i spegeln och tog rakhyveln och rakade bort det. Vilket jag ångrar enormt idag.
Efter någon månad upptäckte jag ett stort svart hårstrå och drog det med pincett.
Sen har det hållt på såhär. hittat massa svarta hårstrån och dragit dem med pincett.
Rätt som det var det riktigt mycket och jag hade inte tid att stå med pincett då jag skulle iväg så jag tog återigen rakhyveln.
Nu ett år senare så måste jag raka mig på hakan eller på båda sidorna om hakan varje dag. Varenda jävla dag! Jag har testat och vaxa bort det men det verkar inte fungera något vidare.
Jag mår verkligen skit utav det här och jag vet att jag bara har mig själv att skylla. Men vad ska jag göra????
Snälla hjälp mig!