• miamisan

Dejting för ensamma mammor

Hur går det för er tjejer som är ensamstående mammor och kombinera det med ett dejta? Jag är relativt nybliven singel med två små barn och har börjat lite smått att utforska dejting djungeln. Något ni kan rekommender och/eller tänka på?

♥ Mina härliga ungar är födda 2008 & 2009♥
  • Svar på tråden Dejting för ensamma mammor
  • petsod

Jag är singel sedan i påskas och har min dotter ganska mkt. Gick med på en dejtingsajt som heter Happy Pancake och träffade där igenom en hel del trevliga killar. Sedan 3 veckor tillbaks är jag tillsammans med en underbar man som jag träffade genom denna sida, som bor i min stad, har barn och som jag redan nu kan säga att jag älskar, allt känns helrätt.

Nätdejling är inte att förkasta, man kan göra det närsom helst på dygnet, det är lite tidsfördriv, man får bekräftelse och man lär känna människor i "rätt" ände, prata först, ses sen.

Lycka till och ge det en chans :).

• Nilsson78

Jag är en ensamstående pappa till en dotter och har provat på nätdejting på alla möjliga sajter och visst för Er tjejer kan jag tänka mig att ni har mkt att välja på. Men vad jag märkt för oss killar så går det ungefär 30 killar minst på 1 tjej. Mmm då ska man göra en presentation av sig och så ska man gärna ha en bild som tilltalar och ja gärna lite muskler ochså, utan det så kommer man ingen vart som kille eftersom vad det verkar som går alla på bilden.

Så då passar jag på att fråga er tjejer om ni har tips för en som mig, en helt vanlig pappasom inte gör sig på bild eller skrift och inte heller gillar att vara den som står i centrum?

• noq

Hej,

Varför inte testa www.lovestep.se som är inriktad för ensamstående föräldrar och dessutom helt kostnadsfri just nu! 

Den är utvecklad i Sverige och singlarna här hemma! 

Prova gärna! 
    Välkommen

Svar på tråden Dejting för ensamma mammor