Kille behöver smink tips...................
Hej!
Det är såhär att jag i flera års tid haft ärr över hela ansiktet. Dessa ärr har jag fått ifrån mina yngre dar när jag hade mkt acne som jag då försökte klämma sönder. Idag använder jag brunkräm varje dag för att täcka över dessa ärr. Varje gång jag lämnar mitt hem måste jag stå där och försöka smörja in ansiktet med sånt skit. Innerst inne är jag trött på det men tills att jag har råd att utföra några operationer måste jag fortsätta använda brunkräm.
Mitt problem är att jag inte kan sånt. Har i flera år använt krämer som är långt ifrån min naturliga hudfärg och på fotografier syns det väldigt mkt att jag använder smink då vissa delar av ansiktet är ljusare än andra. Jag vet också att människor tittar på mitt ansikte och runt det, just på dom delarna jag har sminkat mig men sällan i ögonen vid konversationer..
Egentligen behöver jag smink tips men hur ska jag göra? Ska jag gå till en butik och be om hjälp? Känns väldigt pinsamt, lägg därtill att jag är kille. Kanske kan maila någon butik och komma dit innan öppningsdags? Ska jag gå till någon privat sminkös? Hur funkar sånt?