• AllyZ

Stokke Xplory

Ser att traden ar ganska gammal men vi har precis kopt en till var bebis som tittar ut nu snart! Jag ar lang och maste boja mig for att plocka upp bebis med Bugaboo och alla andra vagnar. Dessutom demostrerade tjejen i affaren hur det ar att falla ihop alla vagnar (hon visade oss kanske fem olika) och Stokke var helt klart den lattaste! En liten knapp sa aker liggkorgen av, sedan en till sa ar den ihopvikt. Och trappor etc anvander man ju tva hjul bara. Tycker den ar overlagsen alla andra vagnar. Jag hade absolut inte tabkt mig en san eftersom jag avskyr designen men det var den mest praktiska och basta vagnen sa jag far vanja mig vid utseendet helt enkelt.

• AllyZ

Hoppas min kommer snaaaaaart! De sade att den levereras senast torsdag. 

En fraga: passar alla akpasar i liggdelen? Forstar att man maste ha speciell Stokke senare eftersom "stangen" gar igenom, men i borjan borde val vilken som helst passa? 

• AllyZ

(Har kopt en Elodie details men passar den inte kan jag skicka tillbaka den...)

• AllyZ

Ja ok tack! Tankte att alla pasar borde passa. Sedan far vi val kopa den speciella tills nasta vinter nar bebisen anvander sittdelen.

• AllyZ

Akpasen passade inte alls tyvarr. Var alldelses for stor. Vet inte vad jag ska gora nu, tror ni Stokkes egna som egentligen ar for sittdelen fungerar i liggdelen? Tycker det ar sa konstigt att de inte gor en speciell for liggdelen ocksa. Har ju 10 dagar till BF och hade inte forvantat mig att det skulle bli sa svart att fa en helt vanlig akpase som passar!Förvånad

Vi tog den i morkblatt, fast den ser ju nastan svart ut. Jattefin!

• AllyZ
    liana86 skrev 2011-11-16 21:29:15 följande:
     jag hade Stokke till 1.a barnet och då hade jag 2 stycken stokke åkpåsar,en till liggdelen och en med fötter till sittdelen
    Men va? Varfor sa de dar jag kopte den att det inte fanns till liggdelen? har googlat ocksa och inte hittat.

s07: tack for tipsen, ska kolla runt! 
  • AllyZ
    Ailani skrev 2011-11-18 05:52:10 följande:
    Sorry, såg nu att du hade en mörkblå. Den är absolut inte ful. Jag tycker bara det är kul att sticka ut! Jag föreslår ändå en silvrig påse. Den är så go!!
    hehe ingen fara, smaken ar ju olika! Jag gillar mer klassiska farger och tycker anda den ser fin och designad utFlört

Tack snalla for hjalp med akpasar! lillkillen kan titta ut vilken dag som helst nu!
  • AllyZ

Nu har vi lost akpaseproblemetGlad Var och fingrade pa den nya akpasen, provade de fran andra marken som fanns i affaren och aven Stokke akpasen som ar for sittdelen, alltsa med delade ben. Det lustiga var att den nya akpasen och den med ben var exakt samma storlek (vi provade och hade oss i vagnen i affaren) sa vi kopte faktiskt den med delade ben. Bebisen ar ju sa liten att han inte nar ner till dar benen delas anda sa den kan anvandas som en helt vanlig akpase. Blir jattebra. Nar han ar storre ar det anda sommar och sen till nasta vinter har vi redan en pase som passar till sittdelen. Tankte om det ar nagon annan som rakar lasa och har samma problem, oavsett vad Stokke och personal sager sa passar akpasen for sittdelen till liggdelen ocksaGlad

Svar på tråden Stokke Xplory