• HoneyCandySugar

Färgglada barnkläder?

Hej!

Är det någon som kan ge mig ett bra tips på en eller flera ställen/sidor som säljer färgglada barnkläder? Hittar själv inte så många pojkkläder som inte är gråa, svarta eller vita.

Tack! :)

• Svar på tråden Färgglada barnkläder?
  • Mellanmjölkens land

Älder på barnet? Jag har mest koll på bebiskläder men där tycker jag att Kappah brukar ha färgglada pojkkläder, även Lindex har en del i färgglada kläder. Instämmer även i villervalla och sen finns ju PoP

• HoneyCandySugar

Tack så hemskt mycket för svar! :) Jag ska kolla upp dem alla! Jo, Lindex och Kappahl har en del ibland faktiskt, till skillnad ifrån H&M som har så mycket grått/vitt/svart.

Jag letar mest efter kläder i babystorlek. :)

• Rocktroll

Jag gillar märken som Liandlo (har hemsida), JNY design, molo, småfolk, meandi mfl. Härliga färgglada kläder :)

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • ecco87

Me too har även dom färgglada kläder. Jag älskar deras kläder, håller färgen tvätt efter tvätt, tillskillnad från molo som blir mätt i vatten efter 1-2a vatten o molo är dyrare än Me tio.

• Ett Liv

www.blingo.se Lite dyrt ibland, men de har VÄLDIGT bra REA
    bra-barnklader.se/

Men kan ju köpa kläder på tjejavdelningen också, även om man har en kille. Det gör vi, och vår son har jätte fina färgglada kläder.

• Litet My

Molo, mer färglatt kan det knappast bli...=)

• Nihilisten

Kaxs har fina färgglada kläder.

• Helle333
    HoneyCandySugar skrev 2011-09-24 13:18:39 följande:
    Hej!

Är det någon som kan ge mig ett bra tips på en eller flera ställen/sidor som säljer färgglada barnkläder? Hittar själv inte så många pojkkläder som inte är gråa, svarta eller vita.

Tack! :)
    Ja villervalla. Kolla deras butik och tradera och facebookgruppen Villervalla och Nova Star köp och sälj.
Svar på tråden Färgglada barnkläder?