Färgglada barnkläder?
Hej!
Är det någon som kan ge mig ett bra tips på en eller flera ställen/sidor som säljer färgglada barnkläder? Hittar själv inte så många pojkkläder som inte är gråa, svarta eller vita.
Tack! :)
Hej!
Är det någon som kan ge mig ett bra tips på en eller flera ställen/sidor som säljer färgglada barnkläder? Hittar själv inte så många pojkkläder som inte är gråa, svarta eller vita.
Tack! :)
Hej! Www.villervalla.se har mycket färgglada kläder samt www.kameleontdesign.se om jag inte minns helt fel
Älder på barnet? Jag har mest koll på bebiskläder men där tycker jag att Kappah brukar ha färgglada pojkkläder, även Lindex har en del i färgglada kläder. Instämmer även i villervalla och sen finns ju PoP
Tack så hemskt mycket för svar! :) Jag ska kolla upp dem alla! Jo, Lindex och Kappahl har en del ibland faktiskt, till skillnad ifrån H&M som har så mycket grått/vitt/svart.
Jag letar mest efter kläder i babystorlek. :)
Jag gillar märken som Liandlo (har hemsida), JNY design, molo, småfolk, meandi mfl. Härliga färgglada kläder :)
Me too har även dom färgglada kläder. Jag älskar deras kläder, håller färgen tvätt efter tvätt, tillskillnad från molo som blir mätt i vatten efter 1-2a vatten o molo är dyrare än Me tio.
www.blingo.se Lite dyrt ibland, men de har VÄLDIGT bra REA
bra-barnklader.se/
Men kan ju köpa kläder på tjejavdelningen också, även om man har en kille. Det gör vi, och vår son har jätte fina färgglada kläder.
Nicasdesign har kläder.
Molo, mer färglatt kan det knappast bli...=)
Kaxs har fina färgglada kläder.
me&i har härliga kläder i fina mönster.