• Anonym

Varför så mycket milf/mature-porr?

Jag brukar porrsurfa ibland och det är fascinerande hur mycket milf och mature-porr det finns. Det verkar dessutom vara bland de mesta sedda och högst rejtade filmerna, gärna med lärare/studenttema.
    Jag arbetade som lärare med vuxenundervisning ett tag och blev rätt flitigt uppvaktad av cirka tio-femton år yngre män, (jag är 40). Jag måste erkänna att jag blev attraherad av en del och tanken var rätt lockande men jag skulle aldrig göra det i verkligheten.
    Varför tror ni att det är ett sådant vanligt porrtema?

• Svar på tråden Varför så mycket milf/mature-porr?
  • Anonym (:))

"förbjudet och spännande"

Jag tänder dock inte på det.

• Garnax

Jag ser på milf porr och ligger med milfar därför att jag finner dem oerhört sexiga. En kvinna i 40 års åldern har en "sexighet", en kvinnlighet, en kropp, ett ansikte som ingen 20 åring kan ha.

If you correct your mind the rest of your life will fall into place - Lao Tzu
  • Anonym

Vad är det som är förbjudet med Milfs? 
    Milfs, dvs äldre fräschare kvinnor som också har erfarenhet av sex, går hem hos både yngre och äldre män.
    Jag är en 21 årig grabb och tänder nästan endast på kvinnor 38+.

Jag kan inte svara på rak arm varför Milfs är så populära....men Milfs går före tonårs tjejer alla dagar i veckan hos dom flesta ;)

Sen så är man inte en milf bara för att man har fött ett barn. 

• Anonym
    Anonym skrev 2011-09-25 01:38:03 följande:
    Vad är det som är förbjudet med Milfs? 
    Milfs, dvs äldre fräschare kvinnor som också har erfarenhet av sex, går hem hos både yngre och äldre män.
    Jag är en 21 årig grabb och tänder nästan endast på kvinnor 38+.

Jag kan inte svara på rak arm varför Milfs är så populära....men Milfs går före tonårs tjejer alla dagar i veckan hos dom flesta ;)

Sen så är man inte en milf bara för att man har fött ett barn. 
    Fräschare? Vad lägger du i det begreppet? Få 38+ som har en 20 årings kropp...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-25 01:46:58 följande:
    Hade jag velat ha en 20 årings kropp så hade jag vänt mig till en 20 åring och inte en äldre kvinna.
    Fräschare..välvårdad. Håller sig i trim.....hälsomedveten! 
  • prospicientia
    Anonym skrev 2011-09-25 01:46:58 följande:
    ... men en 20-åring utstrålar ju oftast inte så mycket mognad, egentligen inte ens vuxna. Du borde grovt tala om 30-åringar istället, då pratar vi om mycket unga kvinnor som ändå nått en viss mognad.
  • Anonym (Welzh)

Sen är äldre damer säkra  i sig själva. Säker inte bekräftelse och hela det där fjortis beteendet finns liksom inte.
    Man är klok, vet vad man vill och (enligt mig själv) så är dom inte så ytliga heller.
    Säger inte att Milfs tar vem som helst..absolut inte, men det känns som att dem väljer någon med hjärna och humor medan en ung tjej väljer en snygg jävel med 20cm kuk , muskler hit o dit osv. 

• Anonym
    Anonym (Welzh) skrev 2011-09-25 02:02:07 följande:
    Sen är äldre damer säkra  i sig själva. Säker inte bekräftelse och hela det där fjortis beteendet finns liksom inte.
    Man är klok, vet vad man vill och (enligt mig själv) så är dom inte så ytliga heller.
    Säger inte att Milfs tar vem som helst..absolut inte, men det känns som att dem väljer någon med hjärna och humor medan en ung tjej väljer en snygg jävel med 20cm kuk , muskler hit o dit osv. 
    Det beror väl på vad syftet är? Att leva tillsammans med ett pucko vars enda positiva egenskap är 20 cm kuk är väl kanske inte så lockande. Pratar vi däremot om enbart sex är väl inte en snygg jävel med muskler och 20 cm helt fel. Vet han dessutom hur han skall använda den blir det inte sämre precis... Antar att jag kan klassa mig som icke tonåring iaf då jag e 37-årig tvåbarnsmor. Milf ligger väl i betraktarens ögon gissar jag?
  • Anonym (Welzh)
    Anonym skrev 2011-09-25 02:09:31 följande:
    Det beror väl på vad syftet är? Att leva tillsammans med ett pucko vars enda positiva egenskap är 20 cm kuk är väl kanske inte så lockande. Pratar vi däremot om enbart sex är väl inte en snygg jävel med muskler och 20 cm helt fel. Vet han dessutom hur han skall använda den blir det inte sämre precis... Antar att jag kan klassa mig som icke tonåring iaf då jag e 37-årig tvåbarnsmor. Milf ligger väl i betraktarens ögon gissar jag?
    Självklart det är olika för alla. 
    Visst är muskler, 20cm och ett snyggt ansikte inget fel..men det ska mer till för att locka en milf.
    Snyggingar utan iq är så...fail. Både killar och tjejer.

Sen kan du ha 1 miljard barn..det gör dig inte till milf. Men du kanske är en.. 
  • gaud

Jag föredrar milf/matureporr för att de sexigaste och snyggaste kropparna finner jag hos dessa kvinnor. Framför allt har de de snyggaste brösten (förutsatt att de inte är silikonfyllda).
    En mogen kvinna som är fräsch (och med fräsch menar jag håller vikten rimligt väl och har tränat lite lagom mycket) har dessutom en betydligt mer tilltalande utstrålning.

Svar på tråden Varför så mycket milf/mature-porr?