Inlägg från: DreadOn |Visa alla inlägg
  • DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • DreadOn

Så tråkigt med ett missfall Vera8210 men vi får verkligen hoppas att dina känningar är där av denna underbara anledning.
    Grattis Havsjungfrun, jag ska köpa in polskagrisar och se om de fungerar. Va och handlade in digestivekex och drickyoghurt idag som jag lätt och stoppa i mig på jobbet. Problemet på mitt jobb är att man blir så himla hungrig långt före lunch. Jag får bara hoppas på det bästa. 

• DreadOn

Kul att så många har hoppat på denna trådet. GRATTIS till er alla och lycka till ni andra som fortfarande väntar. Testade igen i morse och det var något starkare än för två dagar sen. Har fortfarande molvärk och tröttheten ahr kommit som på beställning med plusset. Har dock jobbat järnet och nästan inte sovit något inatt pga vår lille sjuke pojk som ville gå upp och bygga tågbana kl 04.00. Efter många trollmor och välling lyckades han somna till sist. Hoppas på en bättre natt inatt annars känns det som jag kommer somna på stående fot på jobbet imorgon. 
    Eftersom jag var i austalien under min förra graviditet har jag ignen aning om när man ska ringa mödravården, finns det någon som vet??? 

• DreadOn

Hej hej!
    Har varit borta ett tag från tråden. Har jobbat så mycket att det till sist sa stopp för mig igår, började skaka, mådde illa och blev helt svimfärdig. Inte någon bra idé att springa i trappor då så jag slängde in handduken och gick hem. Hoppas bara det inte blir allt för ofta så här, behöver verkligen jobba för att få en ok sgi. Vår lille pojk ahr varit sjuk i över en vecka och ingen av oss har fått sova en hel natt på ett bra tag. Tror nog allt bara blev för mycket. Försöker hålla graviditeten hemlig ganska länge på jobbet så dom kan förnya mitt kontrakt. Har bara kontrakt oktober ut. Känner mig en aning stressad!

Svar på tråden Juni-barn