Inlägg från: Smile4it |Visa alla inlägg
  • Smile4it

Juni-barn

Hej, jag hoppar också in här, hoppas att det går bra.
    Fick mitt + i söndags på BIM +2.
    Trodde faktiskt inte att man skulle märka så mycket symtom så här tidigt, men man ska inte klaga :)

• Smile4it
    zenoble skrev 2011-10-05 09:43:32 följande:
    Grattis alla nya till Plus!
    Har ni barn sedan innan?

Ja det är många som mår likadant ser jag, jag är känslig så jag börjar gråta till och från, illamående och uppsvälld mage och trött. Inget i brösten än, tror ni det beror på att man har implantat? hade jätte ont i dem förra graviditeten. Känns som att något är "fel! , undrar också hur länge man ska behöva känna sig såhär nere, känns inte kul alls. Men det blir ju nåt bra tillslut Glad
    Varken jag eller min sambo har barn sedan tidigare.

Känner mig också trött, mår illa till och från, har uppsvälld mage och mycket svårt för att sova, inatt vaknade jag vid halv tre och kunde inte sova en blund efter det, vilket gör att humöret knappast blir bättre :)
  • Smile4it

Har nu följt tråden sedan den startade, utan att vara med i diskutionerna (har varit en åskådare :P). Men nu när jag går hemma hela dagarna, vill jag allt vara med i denna trevliga grupp, hoppas det går bra :)  Roligt att läsa att det finns fler som har hästar också :)

• Smile4it

Jag hade gått upp 12 kg när jag var hos BM för två veckorsedan, ska dit på onsdag igen, nästan så att jag inte vågar ställa mig på vågen då :P (är då i v. 33 (v.32 +3). Det känns rätt mycket eftersom att i princip alla kilo hamnat på magen. Men det är ju så det ska (kan) vara :)

• Smile4it

Minimor78: Mina föräldrar bor nära så de får hjälpa till med att se till djuren då vi inte är hemma, ska försöka ha så få djur som möjligt inne under den perioden (har hästar så dvs låta några gå på bete) men blir ändå minst 2 som är inne, har en inackoderad häst på sommaren med så de har lovat att hjälpa till lite. Är alltid lättare att hitta folk som kan hjälpa en då det inte är så mycket tungt jobb för dem. Hundarna får troligen bo hos mina föräldra de dagarna vi inte är hemma. Är alltid svårt att hitta folk som kan se efter djuren, man vill ju ha folk som man litar på och som ser om nått är fel. Så jag hoppas att det löser sig bra, hästarna blir förvisso inte motionerade på några dagar men det är inte hela världen. Hoppas att det löser sig bra för dig också,

Svar på tråden Juni-barn