Inlägg från: Tessan1980 |Visa alla inlägg
  • Tessan1980

Juni-barn

Hejsan får man hoppa in här hos er?

Vi fick ett pluss på stickan den 27/9 och enligt FL så kommer bebis runt 4/6. Andra graviditeten men om allt går vägen så blir det vårt första jordbarn. Förlorade vårt första i grav.v 20.

Inga större symptom. Uppsvälld till tusen om magen, bubblig som 17 men tack o lov inget illamående, ännu kanske man ska tillägga!

• Tessan1980
    Tjej33MedÖnskanOmBarn skrev 2011-10-05 21:52:57 följande:
    Var på VUL 6+0 och man såg en hinnsäck och något litet som eventuellt skulle kunna vara början till ett embryo... men man såg ingenting. Nu blir jag orolig när vissa säger att de sett hjärtljud redan i 5+4 osv.... På mitt VUL såg man i prinicip ingenting. Tycker också att mina graviditetssymptom har lättat något, inte lika svullen i brösten. Dock är jag fortfarande sjukt trött. Jag hoppas självklart... :D

Hmm ska själv på VUL nästa vecka. Då är jag v6+2(7) kanske man inte kommer att se ngt då heller!!!

• Tessan1980
    zenoble skrev 2011-10-05 20:32:53 följande:
    Grattis grattis vad kul, ja klart det kommer gå bra denna gången! Glad

Ja, visst känns det allmänt konstigt i magen.. Bubblig och svullen. hoppas det lägger sig snart för nu ser jag bara tjock ut inte gravid.. :P
    ja det är mitt mantra. Säger det kommer att gå bra denna gången varje morgon.

Ja jag gick ner ca 10 kg nu sen början av sommaren som gått. Men kan klart säga att det ser ut somom jag gått upp alla dem igen!
Svar på tråden Juni-barn