Inlägg från: Molly85 |Visa alla inlägg
  • Molly85

Juni-barn

Jag hoppar in här jag med! Fick mitt Plus i fredags, BF är beräknad till 8e juni!
    Jag bor i Stockholmstrakten och är 26 år, jag och min sambo bestämde oss för att sluta med p-ring i augusti och lyckades pricka rätt på första försöket! Detta blir vårat första barn!
    Jag är lite orolig för missfall, hade ett tidigt för några år sedan, och i och med att jag hade en lite märklig nidblödning (trodde det var mens först och testade även minus när den började) så känner jag mig lite extra orolig.

• Molly85

Jag känner mig mest överkänslig och matt. Har ingen ork alls. Har mått illa lite grann men inte så farligt än så länge. Däremot är jag inte sugen på att äta något alls, det finns ingenting jag känner att jag vill äta så det blir mest kex och bröd... Allting smakar konstigt... Känner inget i brösten ännu förutom att jag tror de har vuxit lite. Magen är lite uppblåst.

• Molly85
    Ntme skrev 2011-10-04 09:39:14 följande:
    Jag är så nojjig! Har fått för mig att +et är ett falskt sådant, att jag egentligen inte alls är gravid. Köpte ett CB digital men är livrädd för att testa, tänk om det står inte gravid!
    Haha jag var likadan. Tror jag har testat 8 ggr med Plus på alla.
    Testade med cb digital i morse och stod 2-3 veckor då. I förra veckan stod det 1-2 så nu känner jag mig säker iallafall. Tungan ute
  • Molly85

Idag har jag haft ont i nacken större delen av dagen. Får även ont i ryggen om jag står lätt framåtböjd en stund. Brukar inte få ont i vanliga fall. Kan det vara pga graviditeten??

• Molly85

Jag är så fruktansvärt trött hela tiden! Har ont i huvudet och känner mig rätt deppig också... Jag är hungrig jämt men har ingen aptit överhuvudtaget. Rynkar på näsan Hur länge mår man såhär? Finns det något knep för att bli lite piggare? Om jag inte vetat att jag varit gravid hade jag trott att jag var sjuk.. Det är knappt så jag orkar jobba! Obestämd

• Molly85
    Ntme skrev 2011-10-06 08:44:02 följande:
    Idag upptäckte jag att jag har ett spänt förhållande med mina byxor, hur löser ni det?
    Mina byxor börjar också kännas väldigt tighta i midjan! Hemma går jag i mjukisar men vet inte riktigt hur jag ska göra på jobbet... Jag har en del jeansleggings men det är för kallt nu tycker jag. Obestämd
    Jag skulle vilja ha ett par baggy jeans med resårmidja och gärna även resår i benslutet. Någon som vet vart man kan hitta såna?
Svar på tråden Juni-barn