• Pia87

Juni-barn

Hej allihopa! Här är det en som Plussat (25/9) BMI -4
    Har två missfall bakom mig så är lite nervös och rädd, men samtidigt super lycklig. Försöker att tänka positivt iaf! 
    Ska till BM i morgon och förhoppningsvis får jag tid på VUL till nästa vecka. Får återkomma hur det gick med den saken.
    Vi ska också åka till Egypten i november. Resan var bokad innan graviditeten så blev förstås lite nervös efter att jag läst om så många som blivit dåliga när dom varit däit. Ska rådgöra med BM även om den saken. Men jag tror att det inte ska vara några problem att åka dit.

• Pia87
    zenoble skrev 2011-10-05 09:43:32 följande:
    Grattis alla nya till Plus!
    Har ni barn sedan innan?

Ja det är många som mår likadant ser jag, jag är känslig så jag börjar gråta till och från, illamående och uppsvälld mage och trött. Inget i brösten än, tror ni det beror på att man har implantat? hade jätte ont i dem förra graviditeten. Känns som att något är "fel! , undrar också hur länge man ska behöva känna sig såhär nere, känns inte kul alls. Men det blir ju nåt bra tillslut Glad
    Har inga barn sen tidigare så hoppas att allt går vägen den här gången. Mina missfall har jag fått dec -10 (vecka 5) och mars -11 (vecka 9)

Säger som sweet life, jag väntar barn inte missfall  Glad

Har ömma bröst, illamående, och trött! 
  • Pia87
    Sweet life skrev 2011-10-06 18:16:58 följande:
    Uch, jag har inte ens vågat ringa MVC för att boka in tid... Är för rädd för att om jag gör det för tidigt kommer fostret dö den här gången också.. Iaf om man har den oturen jag har... Men jag SKA göra det snart!
    Jag förstår dig... Men vi får peppa varandra å bestämma att den här gången så kommer det att gå bra. Glad
    Förra gången hann jag gå en gång hos BM och längtade så mycket till andra tiden och inskrivningen å då hände det som inte fick hända.
    Men den här gången ska det gå bra. Längtar så himla mycket till Läkarbesöket och UL

En dag i taget!!! ÄR nu 5+1

Svar på tråden Juni-barn