LyckligaLina skrev 2011-10-12 10:09:14 följande:
Hej, jag är också i v5 med bröst som bara växer... Jag börjar på 75F och vågar inte tänka tanken på hur stora de kommer vara då jag börjar amma! Jag mår bra av och till och känner av en enorm trötthet. Illamåendet kommer och går, och humörsvängningar hela tiden. Jag känner mig uppblåst och trött, men bara tanken på det positiva resultatet får mig att kämpa på. Är jätteskönt att få läsa om era andras tankar som är i samma situation som jag. Vågar nämligen inte prata med någon annan utom min partner eftersom det är så tidigt ännu..
Samma här, är i v.5+4 idag och mina bröst har växt jättemkt.
Har inte haft så mycket symtom heller förutom svullen mage och väldigt trött, speciellt på morgonen. Idag först började jag känna av lite illamående, de kommer som små attacker men de varar inte länge och jag behöver inte spy. Speciellt på morgonen när jag borstar tänderna..
Vi har valt att inte heller berätta för någon annan än pga att det är så tidigt i graviditeten och det är dessutom min första. Men man längtar ju verkligen till att man kan få börja berätta för folk.