Inlägg från: tunrida |Visa alla inlägg
  • tunrida

Juni-barn

Hej hej
     plussade i fredags =)

Är 28 å bor i blekinge har en son innan på 8 år.    

• tunrida

slänger in en bild på mina test första tagen i fre 30/9 o det sista idag sön 2/10

• tunrida

testade cb digital igår det stod gravid 2-3 v så det ska ju stämma =) har gjort 6 test från testlagret me hehe

Mår illa o klöks hela tiden =/ spyr aldrig men de är väldigt nära flera gånger om dagen.
    Så var det inte med min son alls. Men alla graviditeter är ju olika ,  

• tunrida

Jag är yr i huvudet o kallsvettas o mår superilla, vet ej om jag har lågt blodtryck det hade jag sist jag var gravid, då låg de på 80/48 i början.
    Barnmorskan undra hur jag kunde stå på benen men de gick men bra mådde man ju inte =/

Har med fått jätte dålig kondis o flåsar som jag vet inte vad bara man går uppför trappan,
     Magen är lite svullen o det ¨spänner¨lite.     

• tunrida

Nån mer som har ont i ryggen o ut i höfterna??
     Känns som att jag ska  gå av på mitten =/

v 6 går jag in i idag   

• tunrida

Maanbe:

Jag mår en del illa men spyr inte lika mycket nu som för en vecka sen, magen är svullen men annars är det lugnt då förutom ryggen =/  du är en dag före mei då jag är i v 5+0 idag.
    Hur har du mått?     

• tunrida
    Dullidutt skrev 2011-10-13 13:08:54 följande:
    Är det bara jag som blivit himla frusen? Första två veckorna fick jag vallningar och var jättevarm, men nu bara fryser jag. Är i vecka sju. Någon mer som huttrar? :)

Jag fryser som tusan......aldrig varit så frusen innan.
    Sover med dubbla täcken hehe 
  • tunrida
    OHs mamma skrev 2011-10-16 10:59:17 följande:
    Är det någon mer som har fått lite lätt foglossning? Eller lätt vet jag inte riktigt om jag ska kalla den....foglossning i alla fall. Har ont i svank och höfter och måste gå med stödbälte redan. Undra hur det ska sluta. Plus att jag är SÅ andfådd och helt slut av typ ingenting.

Kan det inte bli juni nu och man sitter med sitt lilla knyte i famnen?!

Jag har med ont i svanken och ut i höfterna =( ska ringa sjukgymnast imorgon.

Blir med väldigt anfådd lätt ingen kondis alls längre =/  jätte ömma bröst o mår jätte illa o fryser som tusan. 

• tunrida
    Zvartaliljan skrev 2011-10-17 10:12:01 följande:
    Wow! klagade ju på vårt gyn här då man inte får komma in om det inte är absolut akut. Lyckades nu klämma mig in hos en privat gyn som tydligen fanns här (hade jag ingen aning om). Fick direkt tid för ett VUL nästa vecka! Det vägrade dom göra på "vanliga" gyn då det inte var "nödvändigt". Men denna privata tyckte det behövdes eftersom jag var osäker på vilken vecka jag är i.

privat gyn i rby??
  • tunrida

ingen som har bild på magen? jag kan inte dölja det har riktig mage är i v 7+1 nu

• tunrida

Gjorde slut med barnets pappa i lördags. Nu kräver han att han ska ha barnet varannan v from det att jag slutar amma.  Får han inte ha barnet varannan v så avsäger han sig ALLT vill inte ha med oss att göra. får klara allt sj.  Vi bor inte i samma stad...han tycker alltså att det är ok att barnet när det börjar dagis ska gå på 2 olika dagis osv.....han kan väl absolut inte få rätt i detta??

• tunrida

Då var det dags att tacka för mig o säga hejdå önskar er alla lycka till!

• tunrida
    nenne87 skrev 2011-11-21 17:36:11 följande:

Vad har hänt??

Jag började blöda i fredags. Åkte in meddetsamma till akuten där konstaterades att barnet dött i v 6 va i v 10+5.

Fick åka hem igen o in i lördags morse för skrapning men dom hade så mkt akuta patienter att jag fick åka hem igen efter 10 timmar. Fick åka in igår igen och efter några timmar fick jag skrapas.

Värsta helgen i mitt liv =/

• tunrida
    Josenoah skrev 2011-11-21 18:02:45 följande:
    Tunrida vad tråkigt :(( hoppas det går bättre nästa gång!! Styrkekramar

Ja nästa gång ska jag ha en bra far t barnet med.
    Han blev överlycklig han ville inte ha barnet =/ först ville han sen inte så  
Svar på tråden Juni-barn