Juni-barn
Hej hej
plussade i fredags =)
Är 28 å bor i blekinge har en son innan på 8 år.
Hej hej
plussade i fredags =)
Är 28 å bor i blekinge har en son innan på 8 år.
slänger in en bild på mina test första tagen i fre 30/9 o det sista idag sön 2/10
testade cb digital igår det stod gravid 2-3 v så det ska ju stämma =) har gjort 6 test från testlagret me hehe
Mår illa o klöks hela tiden =/ spyr aldrig men de är väldigt nära flera gånger om dagen.
Så var det inte med min son alls. Men alla graviditeter är ju olika ,
Jag är yr i huvudet o kallsvettas o mår superilla, vet ej om jag har lågt blodtryck det hade jag sist jag var gravid, då låg de på 80/48 i början.
Barnmorskan undra hur jag kunde stå på benen men de gick men bra mådde man ju inte =/
Har med fått jätte dålig kondis o flåsar som jag vet inte vad bara man går uppför trappan,
Magen är lite svullen o det ¨spänner¨lite.
Nån mer som har ont i ryggen o ut i höfterna??
Känns som att jag ska gå av på mitten =/
v 6 går jag in i idag
Maanbe:
Jag mår en del illa men spyr inte lika mycket nu som för en vecka sen, magen är svullen men annars är det lugnt då förutom ryggen =/ du är en dag före mei då jag är i v 5+0 idag.
Hur har du mått?
ingen som har bild på magen? jag kan inte dölja det har riktig mage är i v 7+1 nu
Gjorde slut med barnets pappa i lördags. Nu kräver han att han ska ha barnet varannan v from det att jag slutar amma. Får han inte ha barnet varannan v så avsäger han sig ALLT vill inte ha med oss att göra. får klara allt sj. Vi bor inte i samma stad...han tycker alltså att det är ok att barnet när det börjar dagis ska gå på 2 olika dagis osv.....han kan väl absolut inte få rätt i detta??
Då var det dags att tacka för mig o säga hejdå önskar er alla lycka till!