Inlägg från: AboveBeyond |Visa alla inlägg
  • AboveBeyond

Juni-barn

Hej!
    Jag hoppar in här jag med! Fick en dotter i januari -11 och är nu gravid igen med bf 6 juni 2012! :D 
    Är glad och lite förvånad. Hade tänkt att lägga på ett kol och gå ner i vikt nu i höst men det kan jag visst glömma ;)  Ska bli skoj att följa er andra.

Kramar  

• AboveBeyond

Denna helg har varit jobbig..Har varit trött och illamående hela tiden och har ätit så mycket onyttigt att jag skäms!! Vägrar ställa mig på vågen imorgon! ;D

• AboveBeyond

Här var lääängesedan man var in och läste...Har varit helt under isen med sjukdom och illamående i cirka en månad!! Fysatan..Nu är det på väg åt rätt håll iaf :)

Har fått veta att dom berättar kön på rul här i stan nu..Ska man eller ska man inte ta reda på det i förväg?? ;)  

• AboveBeyond

Hej! Har fått se vår lilla bebis och allt var bra. Den vinkade och man kunde se den dricka fostervatten, så häftigt! :) Tyvärr låg min moderkaka långt ner i framvägg så jag kommer få göra ett nytt ul i vår för att se om den flyttat upp sig. Jag hoppas verkligen den flyttar på sig för jag vill helst föda vaginalt. Känns dock roligt att få göra ett extra ul :)

• AboveBeyond

Jag blir så avundsjuk på er som gått ner i vikt eller inte gått upp alls! :) Efter dotterns ankomst i januari hade jag gått ner 20 kg (11 efter förlossningen och 9 som jag kämpade bort själv) så jag är inte supersugen på att gå upp i vikt igen. Har gått upp 5 kg nu och mer kommer det väl bli :(

Svar på tråden Juni-barn