Inlägg från: Krumelura |Visa alla inlägg
  • Krumelura

Juni-barn

Grattis till alla här! Jag plussade i fredags, bim idag. Tjoho!!! Känner inte så mkt mer än att der stramar o drar i magen och sticker till i brösten ibland. Hur mår ni andra?

• Krumelura
    zenoble skrev 2011-10-04 20:36:54 följande:
     Jag mår super illa och magen är som en ballong. Är hungrig men ändå illamående! hur jobbigt är inte det? annars inget förutom humöret. Kan börja gråta när som känner mig hur löjlig som helst. Lite som *det är så synd om mig* Drömmer

Tänk vad olika graviditeterna är, hade inget av detta med sonen!

Nån annan som tycker att det skiljer sig?

Trodde jag var ensam om att känna mig svullen! Har en son som fyllde 2 år i juni, kikade på de gamla "magbilderna" och IDAG har jag större mage än vad jag hade med honom i DECEMBER. Ojojoj, hur ska detta sluta, väger ju lite mer nu än vad jag gjorde innan jag fick honom men samtidigt har jag ändå en platt mage som utgångsläge denna gången också.

Hade en kunde idag som sa: ohh du har en bebis i magen!! Nej ljög jag...haha :P  
  • Krumelura
    Lärarstudenten skrev 2011-10-04 20:58:49 följande:
    Usch då..,. Låter Inte trevligt. Nu antar jag att man minskar risken om man bor på ett splashhotell med all inclusive där vi tänkte stanna hela veckan, vågar inte gå utanför området,är rädd att de skall köpa mig för en kamel :) Men skall ändå rådfråga BM innan, det är isåna fall i januari vi åker.

Var också i egypten i januari och vi klarade oss lindrigt undan med dåliga magar (som tyvärr höll i sig ett par veckor) men iallafall inga kräkningar eller värre magsjukesymptom. Det du skall tänka på är att 99% av alla smitta sitter i pengarna. De är otroligt "smutsiga" och nerdränkta med alla tänkbara bakterier som vi inte tål. Mitt råd till dig är att vara extra försiktig med pengarna, om jag hade varit du hade jag låtit någon annan sköta handlandet nu när du är gravid. Och sprita ofta och mkt! :)
  • Krumelura

Hej på er alla förväntansfulla! :)

Jag väntar mitt andra barn den 11 Juni 2012 och har en son född i juni 2009. Spännande tider!!! 

Roligt att följas åt!    

• Krumelura
    MissFörstånd skrev 2011-10-10 18:03:57 följande:
    Jag har ringt bm och ska dit i V8.

Lillsnurr - Varför skulle man hoppa över de första mötena??

Jag ringde mvc förra veckan och fick tid för inskrivning samma vecka. Hon tyckte bara det var bra att man var ute i god tid! :) Och för min del kändes det skönt med tanke på en jobbig graviditet med min son.
Svar på tråden Juni-barn