Juni-barn
Jag har också plussat idag! Överlycklig, förvånad, svårt att förstå och rädd. Vilken känslostorm! Enligt verktyget här på FL är det BF 5/6
Jag har också plussat idag! Överlycklig, förvånad, svårt att förstå och rädd. Vilken känslostorm! Enligt verktyget här på FL är det BF 5/6
Mina symtom: känns som om magen är helt tom, trots att jag precis ätit. Är hungrig, men inget sug. Attacker med mensvärk, ungefär som att "nu kommer mensen". Det började en vecka innan BIM, och är vanligt har jag läst i andra trådar.
Vad tror/kan ni om nattarbete när man är gravid? Jag jobbar bara nätter, det borde jag kunna fortsätta med, eller?
Och så undrar jag om det är fler som är inne på att göra nupp- och kubtest?
Jag är 30 och bor i Göteborg. Väntar första barnet :)
Är det bara jag som blivit himla frusen? Första två veckorna fick jag vallningar och var jättevarm, men nu bara fryser jag. Är i vecka sju. Någon mer som huttrar? :)
Och att smörja magen är ganska så harmlöst, det skadar ingen så det är upp till var och en att försöka. Om det har effekt eller inte visar sig senare.
Tänk på att vara försiktiga med ytterkläder till barn om ni åker till Ullared. En del av deras "bra" overaller håller varken kylan eller vatten borta, och då får man ju köpa nytt. Jag köpte regnkläder där som läckte in i alla sömmar. Men vanliga kläder är väldigt prisvärda där!