Juni-barn
Jag vill också vara med :) BF nån gång i början av juni och jag är nu i v.6 med första barnet. Varför visar alla uträknare olika datum? Antar att man får vänta till långt senare innan man får ett mer exakt BF-datum.
Jag vill också vara med :) BF nån gång i början av juni och jag är nu i v.6 med första barnet. Varför visar alla uträknare olika datum? Antar att man får vänta till långt senare innan man får ett mer exakt BF-datum.
IdaElin.... Du kan ju prata med personalen på SATS om vad de rekommenderar för din träning. Det står också lite på deras hemsida om träning för gravida.
Är det andra som har värk (molvärk?) nästan hela tiden? Börjar undra om det verkligen är som det ska.
jjohansson... när du skapar din kalender så finns det nån ruta du kan kryssa i för att visa den på din profil.
Tack för svaren om molvärk. :)
När det gäller illamående så har jag bara känt mig smått illamående, aldrig nära på att behöva kräkas. Märker att det blir värre om blodsockret är lågt eller högt och särskilt om jag känner mig stressad då slår det till direkt. Så det är ju en bra varningsklocka att lyssna på så man tar det lite lugnt.
Just ja, illamåendet började rätt tidigt, ett par dagar innan BIM.
Idag mår jag nästan inte illa alls och därför känner jag mig lite orolig. Så antingen ska man vara illamående eller orolig, det blir en intressant resa det här. :) Jag är mitt i vecka 7 nu. Det är bra tröst att läsa om att en del andra också har symptom som kommer och går, för fram till nu har jag mått ganska kontstant illa. Men jag har inte alls känt av den stora TRÖTTHETEN som alla pratar om. Blir alla andra trötta?
Lycka till alla som ska ta tester och ul i dagarna!
Gullgrodan... Det låter ju bra! Hoppas ni kan se nåt på vul så du slipper oroa dig. Jag har också sån där växtvärk, men nu på sistone har det lugnat sig, men de säger ju att det kommer och går. Håller tummarna!
Pepita.... Jag är ungefär som du. Har gått upp ca 1-1,5 kg och mina symptom försvann nästan helt för några dagar sedan (7+5 idag), men nu på eftermiddagen kvällen har jag börjat må illa igen. Jag har märkt att jag mår mindre illa när jag sover ordentligt, och jag har haft sovmorgon en vecka nu. Hoppas vi bara är tursamma och slipper må så dåligt och lilla pyrena ändå mår bra. Får hoppas på det.
Gullgrodan.... Såklart segt att din väntan nu blir längre, men det var ju ändå ett positivt besked du fick. Skönt att höra. :)
Virvel....håller tummarna för att nästa undersökning visar bättre resultat.
Havsjungfrun... låter jättemysigt! Jag dricker oboy :) Har fått dille på det nu.
MissFörstånd.... det hade jag med en vecka sen. Inget efter det. Det verkar rätt vanligt när man läser runt i forumet också. Hoppas du får en bra helg och kan koppla av.
Må så gott alla blivande mammor!