Juni-barn
Hej. Jag hoppas det går bra om jag hoppar in. Har bf i början av juni med ett litet syskon till sonen som kommer hinna bli 4..:)
Hej. Jag hoppas det går bra om jag hoppar in. Har bf i början av juni med ett litet syskon till sonen som kommer hinna bli 4..:)
Jag har också molvärk i magen. Kommer ihåg att jag hade det sist med, men inte att den var så här stark kanske. Inget illamående, måtte jag klara mig. Med sonen var jag super dålig..inget jag är sugen på att göra om. Annars, är det dåligt med symtom generellt..
Ne, du är inte ensam. Jätte uppsvälld. Har en kompis som ska ha i början av mars. Jag är nästan större än henne känns det som. Svullen, med molvärk å som att det drar i sidorna till och från. Var det längesen du fick sista?
Jag var 21 när jag fick sonen... Kommer precis fylla 26 Denna gång.. Åldern är bara en siffra.
Härligt!
Jag själv bara längtar till jag kan berätta för sonen. Han kommer bli exalterad.
Skänker massa tankar. Tummarna är hållna!
Jag byter också då enligt min app.vilken använder du/ni? V.6 imorgon.
Babycenter. En gul app. Ska kolla din.. Är den bra?
Enligt den appen är jag i v. 7. Mysko..får inte heller fram när Bf är beräknat... När är du beräknad fröken01?
Du har så rätt.. Klart. Det märks att det var 4 år sen sist... Haha. Gav det inte ens en tanke förrän nu..:)