Inlägg från: sophieand |Visa alla inlägg
  • sophieand

Juni-barn

Hej. Jag hoppas det går bra om jag hoppar in. Har bf i början av juni med ett litet syskon till sonen som kommer hinna bli 4..:)

• sophieand

Jag har också molvärk i magen. Kommer ihåg att jag hade det sist med, men inte att den var så här stark kanske. Inget illamående, måtte jag klara mig. Med sonen var jag super dålig..inget jag är sugen på att göra om. Annars, är det dåligt med symtom generellt..

• sophieand

Ne, du är inte ensam. Jätte uppsvälld. Har en kompis som ska ha i början av mars. Jag är nästan större än henne känns det som. Svullen, med molvärk å som att det drar i sidorna till och från. Var det längesen du fick sista?

• sophieand

Jag var 21 när jag fick sonen... Kommer precis fylla 26 Denna gång.. Åldern är bara en siffra.

• sophieand

Härligt!
    Jag själv bara längtar till jag kan berätta för sonen. Han kommer bli exalterad.

• sophieand

Enligt den appen är jag i v. 7. Mysko..får inte heller fram när Bf är beräknat... När är du beräknad fröken01?

• sophieand

Du har så rätt.. Klart. Det märks att det var 4 år sen sist... Haha. Gav det inte ens en tanke förrän nu..:)

Svar på tråden Juni-barn