Inlägg från: Annaloo |Visa alla inlägg
  • Annaloo

Juni-barn

gullgrodan: Det beror på vilken utrustning som finns hos BM

• Annaloo

och där outade jag mig utan att tänka mig för
    Har hängt i kulisserna någon vecka men hade tänkt vänta till efter vul på torsdag innan jag presenterade mig
    Jag är idag i v6+0 och väntar andra barnet
    Sonen är 3 år, och innan han kom till hann jag med två tidiga mf och en bortopererad äggledare, vilket är anledningen till att jag får ett tidigt vul (X-kontroll).

• Annaloo

Busbus: jag håller på att separera från min sons far och blir ensam med tvåan

• Annaloo
    Drakmamma skrev 2011-10-19 09:01:33 följande:
    Idag mår jag nästan inte illa alls och därför känner jag mig lite orolig. Så antingen ska man vara illamående eller orolig, det blir en intressant resa det här. :) Jag är mitt i vecka 7 nu. Det är bra tröst att läsa om att en del andra också har symptom som kommer och går, för fram till nu har jag mått ganska kontstant illa. Men jag har inte alls känt av den stora TRÖTTHETEN som alla pratar om. Blir alla andra trötta?

Lycka till alla som ska ta tester och ul i dagarna!  

Med min son blev jag inte ett dugg trött, däremot väldigt illamående.
  • Annaloo

Jag gjorde ett andra VUL idag. Jag inseminerades den 20 september vilket innebär att jag borde vara i ca 8+0 idag, men mätningen av det lilla pyret med tickande hjärta visar att jag snarare är i v6+5... Med mega-flyt skulle kanske befruktningen ha kunnat ske den 22:a, vilket i så fall innebär att pyret sattes "on hold" i en hel vecka...
    Läkaren sa åt mig att skriva in mig som planerat, men återkomma för ny kontroll om två veckor "för säkerhets skull"...
    Jag är försiktigt optimistisk...    

Svar på tråden Juni-barn