• M karl

Juni-barn

Hej

Jag har också plussat nyligen. Är i V. 5(4+2) tror jag. Har i mitt bagage stora svårigheter att bli gravid och ett MA. Hoppas det håller hela vägen den här gången. Det blir i så fall första barnet.

• M karl

Jag har inga symptom alla tyvärr. Vill gärna börja känna av lite illamående eller annat som talar om att kroppen tar hand om det lilla ägget.

• M karl
    Havsjungfrun skrev 2011-09-28 18:42:35 följande:
    Det kommer nog men alla mår inte illa eller har andra symptom utan mår helt vanligt bra.
    Jag hoppas att du har rätt
  • M karl

Jag ska på VUL 26/10. Känns som en evighet tills dess. Har inte heller mkt symptom.

• M karl

I natt och idag på morgonen har jag haft en del värk i magen och grym huvudvärk. Jag hoppas att det inte är slutet som närmar sig...

• M karl

Illamående, trötthet och huvudvärk har varit statusen under dagen.

• M karl

Jag är i v.7 (6+6) och jag har ikväll nu börjat blöda, så jag antar att mitt andra raka missfall är ett faktum. Är så ledsen...Gråter

• M karl
    JennieJ skrev 2011-10-19 06:03:58 följande:
    God morgon på er alla! Sitter här nu med mitt kaffe en timme innan jag egentligen skulle gå upp, men pga mardrömmar så vakna jag tidigare. Sovit grymt dåligt i natt och sjukt nervös inför ultraljudet jag ska göra nu kl 9. Läst hur flera andra här inne har fått negativa och osäkra besked och är så rädd att även jag ska få de! Var på vul undersökning när ja var i vecka 4+5 och då såg man bara en cellklump och nu när jag är i vecka 6+3 hoppas jag på att se mer? Känns lite som ett avgörande och milstolpe som man nu ska gå genom! Nä kanske ska ta en dusch och väcka barn och gubbe så man kan få ett besked! Ha en bra dag alla
    jjohansson: Önskar dig all lycka till.

Jag ska också på VUL nu kl 9 pga min blödning som jag hade i fre. Förra gången jag var på VUL i min förra graviditet så fick jag veta att det var ett MA. Vill inte ha samma besked idag.
  • M karl

Idag har jag varit på VUL igen (v. 8+4) och allt såg bra ut idag också. Imorgon är det dags för inskrivning. Har aldrig tidigare kommit så här långt

• M karl

Är nu inne i v.12 (11+1) och inget blod ännu. Hoppas att det går vägen denna gång.

• M karl
    Havsjungfrun skrev 2011-11-13 11:22:27 följande:
    Härligt! Håller tummarna! Går också in i v. 12 snart, sista dagen i v. 11 nu.
    Å så spännande!
  • M karl

Jag har idag varit hos spec.mödravården och allt såg bra ut. Bebisen hade växt bra och den rörde sig hela tiden. Jag fick veta att jag inte behöver fortsätta med Fragminsprutorna efter v. 12 och ingen annan medicin heller. Skönt!

Jag glömde att fråga om jag ska dit fler gånger eller om jag i fortsättningen bara ska gå på MVC.
    Vad beror det på om man ska fortsätta gå hos spec.mödravården eller ej?

• M karl

Första dagen i v. 13 idag. Känns helt fantastiskt att för första gången få passera v.12. Känslorna och förhoppningarna känns mycket bättre nu att vi faktiskt kommer att få något fantastiskt nästa år.

• M karl
    Tesssi skrev 2011-11-28 08:06:25 följande:
    Nu är jag tillbaka efter bröllopsresan som var helt underbar! Hjärta

Jag är i v.13+2 och känner inte va illamåendet längre, däremot är jag fortafrande extra trött och numera hungrigare.

Längtar till RUL som är planerat till 29/12.
    Vi ska också på RUL 29/12, känns som en evighet tills dess. Hur känner du?
  • M karl

Jag är i v.15 nu och jag har inte gått upp ett enda kilo än. Många andra verkar få dessa härliga gravidmagar ganska snabbt. Har 3v kvar till RUL. Ska man vara orolig att liten inte växer där inne?

• M karl

Hej igen. Efter några veckor med oro att allt inte stod rätt till så var det en underbar känsla att på RUL i torsdags få se att vårt mirakel fortfarande lever. Nu kanske jag vågar hoppas och tro att det ska gå hela vägen. BF 1 juni.

• M karl

Jag önskar att veckorna skulle gå lite snabbare. Är idag i v 22+3. Första barnet. Ska till bm nästa vecka. Har inte varit där sen inskrivningen.

Svar på tråden Juni-barn