Juni-barn
Hej
Jag har också plussat nyligen. Är i V. 5(4+2) tror jag. Har i mitt bagage stora svårigheter att bli gravid och ett MA. Hoppas det håller hela vägen den här gången. Det blir i så fall första barnet.
Hej
Jag har också plussat nyligen. Är i V. 5(4+2) tror jag. Har i mitt bagage stora svårigheter att bli gravid och ett MA. Hoppas det håller hela vägen den här gången. Det blir i så fall första barnet.
Jag har inga symptom alla tyvärr. Vill gärna börja känna av lite illamående eller annat som talar om att kroppen tar hand om det lilla ägget.
Jag ska på VUL 26/10. Känns som en evighet tills dess. Har inte heller mkt symptom.
I natt och idag på morgonen har jag haft en del värk i magen och grym huvudvärk. Jag hoppas att det inte är slutet som närmar sig...
Illamående, trötthet och huvudvärk har varit statusen under dagen.
Jag är i v.7 (6+6) och jag har ikväll nu börjat blöda, så jag antar att mitt andra raka missfall är ett faktum. Är så ledsen...
Ett fint hjärta tickade på VUL idag. Känns underbart!
Idag har jag varit på VUL igen (v. 8+4) och allt såg bra ut idag också. Imorgon är det dags för inskrivning. Har aldrig tidigare kommit så här långt
Är nu inne i v.12 (11+1) och inget blod ännu. Hoppas att det går vägen denna gång.
Jag har idag varit hos spec.mödravården och allt såg bra ut. Bebisen hade växt bra och den rörde sig hela tiden. Jag fick veta att jag inte behöver fortsätta med Fragminsprutorna efter v. 12 och ingen annan medicin heller. Skönt!
Jag glömde att fråga om jag ska dit fler gånger eller om jag i fortsättningen bara ska gå på MVC.
Vad beror det på om man ska fortsätta gå hos spec.mödravården eller ej?
Första dagen i v. 13 idag. Känns helt fantastiskt att för första gången få passera v.12. Känslorna och förhoppningarna känns mycket bättre nu att vi faktiskt kommer att få något fantastiskt nästa år.
Jag är i v.15 nu och jag har inte gått upp ett enda kilo än. Många andra verkar få dessa härliga gravidmagar ganska snabbt. Har 3v kvar till RUL. Ska man vara orolig att liten inte växer där inne?
Hej igen. Efter några veckor med oro att allt inte stod rätt till så var det en underbar känsla att på RUL i torsdags få se att vårt mirakel fortfarande lever. Nu kanske jag vågar hoppas och tro att det ska gå hela vägen. BF 1 juni.
Jag önskar att veckorna skulle gå lite snabbare. Är idag i v 22+3. Första barnet. Ska till bm nästa vecka. Har inte varit där sen inskrivningen.