Inlägg från: Lärarstudenten |Visa alla inlägg
  • Lärarstudenten

Juni-barn

Hej, jag joinar er gärna. Plussat efter vårt första ivf försök!! Bf 5 juni! Har en son som hinner fylla 7 innan kotten kommer!

• Lärarstudenten

Hej, hinner inte vara inne så mycket men kikar in ibland. Jag mår kanon, dock hungrig hela tiden vilket gör att jag äter hela tiden. Speciellt oliver!!! Denna graviditet kommer ja gå upp massor...Har bokat tid för vul den 17 oktober för att se om det är något därinne! Spännande! En fråga, visst kan man åka till Egypten när man är gravid, tänker på deras bakteriekultur....

• Lärarstudenten

Usch då..,. Låter Inte trevligt. Nu antar jag att man minskar risken om man bor på ett splashhotell med all inclusive där vi tänkte stanna hela veckan, vågar inte gå utanför området,är rädd att de skall köpa mig för en kamel :) Men skall ändå rådfråga BM innan, det är isåna fall i januari vi åker.

• Lärarstudenten

Tack alla för tipsen...struntar nog i att växla pengar :) ha ha ha...ja ja, man får gilla läget men nu kan jag minska risken tack vare era tips!!!!

• Lärarstudenten

Jag är också ordentligt svullen... Men använder stora tröjor...:)

• Lärarstudenten

Jag måste vänta till vecka8 för vul.... Annars ser man inget sa min läkare

• Lärarstudenten

nicole03- ha ha min läkare sa samma sak. - du skall inte läsa på internet, det står så mycket konstigt där...hi hi.
    Brukar inte läsa om graviditeter på nätet, det gäller inte mig tänker jag. Jag är unik - ingen är som mig.
    Men att vara med i en grupp och kunna diskutera och prata om hur man mår måste ju vara okej. Så länge man inte jämför sig med andra!

• Lärarstudenten

Hej hopp! Jag undrar om det är någon annan som känner stick i livmodern ibland, lite obehagligt men säkert ofarligt. Man önskar att man kunde gå in och typ klia där det sticker.... Har inte kännt det tidigare, är i v.6, skall göra VUL på måndag det känns bra......

• Lärarstudenten

Tråkigt att så många graviditeter inte slutar bra...känns som att risken finns där men att man blundar för den. Är själv mycket nervös för morgondagens vul! Har faktiskt inte tänkt eller varit glad över att jag är gravid förens jag vet om det finns något där. Kramar till er alla!

• Lärarstudenten

Hej! Jag har fått sett Lill grodan! Hjärtat slog fint! 8 mm stor!! Överlycklig!!!!

Svar på tråden Juni-barn