Lyllos alla som har RUL! Själv får jag vacker vänta till nästa onsdag, borde väl vara bland de sista RUL. Många pojkar verkar det vara, tror det blir det här också, fast vi ska inte kolla. I min stad föds det väldigt mycket mer pojkar än flickor, det ligger någonstans mellan 70-30 och 80-20, så det kanske är samma som i gruppen?
Vi har inte börjat handla än, eller tja, jag köpte en body i somras, men dt var ju redan innan... 
Har kvar en del grejer från sonen, som balja, säng, bilstol. De tråkiga grejerna, men allt roligt som kläder och vagn ska vi köpa.
Tänkte låna min syrras bugaboo och använda liggdelen, och sedan när det bli dags för sittdel tänkte jag köpa en urban jungle. Jag ville haft en uj till sonen, men snålade och köpte en quinny freestyle, men denna gången SKA jag ha urban. Men om jag lånar syrans ett tag slipper jag iallafall köpa liggdelen.
Jag har tjatat lite på sambon att vi ska kolla könet, men han vill inte. Jag vill egentligen också att det ska vara en överraskning, men skulle vilja åka på molo lagerutförsäljning i maj och köpa massa fint till bebben. Så jag har hotat med att jag måste köpa dubbelt om vi inte tar reda på könet, men han vägrar ändå. Kanske lika bra för plånboken...