Inlägg från: smultron87 |Visa alla inlägg
  • smultron87

Juni-barn

Hoppar in här, fick tips av en annan.
    jag plussade idag! ingen aning om det var på + eller - BIM då mensen är så oregelbunden, men tror jag har BF 27 juni iaf =)

• smultron87
    OHs mamma skrev 2011-10-22 10:07:17 följande:
    Välkommen!
    Då har vi barn som är jämngamla, min son är nu 21 månader gammal
    ah okej =). när ska ni ha nästa barn?
  • smultron87

Jag är i samma vecka överallt och byter samma dag. Jag är idag i vecka 4+3, alltså vecka 5. Kanske jag har samma eftersom att jag vet exakt datum när jag hade äl

• smultron87
    RocketQueen skrev 2011-10-23 15:18:45 följande:
    Jag vet också precis när jag hade äl men på alla apparna är det BF jag har skrivit in, inte när man hade äl. Så jag tycker ju att det borde vara samma... Ja,ja spelar ju egentligen ingen roll...
    ah okej.

nä det skiljer sig ju +- 2 veckor iaf =p
  • smultron87

vi ska inte ta reda på könet även om det vore kul med andra barnet.
    tänker inte köpa nya kläder innan, vi har ju kläder från sonen.
    och om det blir en tjej så får vi köpa kläder när den är född ist helt enkelt.
    vi har ju massor av unisex kläder upp till strl 56 så.

• smultron87

fick veta av BM idag på vår inskrivning att jag är i vecka 5+5 alltså vecka 6, går in i vecka 7 på onsdag =)

• smultron87
    Nangijala skrev 2011-10-24 19:13:07 följande:
    Jag har sådan ångest över att berätta för min mamma att jag väntar barn igen Rynkar på näsan Hon tjatade senast idag om att dottern ska väl bli runt 5 innan nästa barn kommer, så att jag hinner jobba och specialutbilda mig! Är nämligen färdig nu i januari så jag hinner förhoppningsvis jobba i 6 månader innan bebisen kommer..
    Men hon kommer bli skogstokig, vill ju inte att det ska kännas så här!
    berätta inte för henne, vänta ett tag till?
Svar på tråden Juni-barn