Juni-barn
Någon här som känner för kontakt via msn? Sitter där mest nämligen när jag är på jobbet:) Jag är gravid i vecka 6 med BF 7/6..kramar
Någon här som känner för kontakt via msn? Sitter där mest nämligen när jag är på jobbet:) Jag är gravid i vecka 6 med BF 7/6..kramar
Jag fryser också som tusan! är ni svullna om magen redan:)? Jag är i vecka 6 och ser verkligen gravid ut!
Någon som känner att prata via msn också?
Kramar
Ser att ni skriver lite om bristningar!
Jag köpte faktiskt en jättebra cream på body shop! Det ska vara den med cacao! som luktar chocklad:)
Gick ion och fråga om bristningar och då sa hon att det är rätt viktigt att smörja in huden! Visst alla bristningar kan man inte förhindra men hon sa att var noga med att smörja dig hud kanske 2 gånger per dag för att återfukta den och bromsar lite att huden ska " spricka"
Funkat väldigt bra på miig! har dock lite bristningar på brösten men vbara vita och lite på låren men haft som sagt sen innan!
ok ursäkta så mycket! hur kommer det sig att apoteket säljer sån havandeskapsolja som dem förespråkar så mycket?
för en lite metafor! är det kallt och händerna blir torra spricker dem? eller hur! tar jag lotion och smörjer minskar jag risken att dem spricker om man återfuktar huden?
Är jag helt ute och cyklar?
jag sa heller inte att du INTE får bristningar om du smörjer, utan det förebygger!
Jag vet mycket väl att det beror på hormoner och speciellt gener!
men som sagt det förebygger iallafall!!!