• miiaoo

Juni-barn

Å Alicia, lider med dig. :(
    Håller tummarna för att du återhämtar dig fort och att det snart blir ett nytt +!!

• miiaoo

Typ inga symtom.. Lite ilande i främre fogen, har haft ganska ont där med dom första två barnen så det bådar ju inte gott att det redan gör ont.. Men annars är det så lugnt på symtomfronten att jag nästan tror att det har gått nåt snett.. Man vet ju inte..

Har berätta för mina två närmaste på jobbet, dom skulle ändå få veta om jag får missfall så jag kände inte för att hålla det hemligt. Är dessutom värdelös på att inte berätta om en sån sak.. ;)
    Stora dottern på 6½ vet och hon har berättat för en fröken i skolan.. Men det gör inget..Förr eller senare så mörks det ändå.. :D

• miiaoo

Går in i v 10 imorgon och mår illa mest hela tiden. Särskilt om jag är och handlar.. I matbutik då.. Oj vad jag måste blunda för vissa hyllor, typ charken, alla korvhyllor och liknande.. Känns jättelöjligt men jag får kväljningar bara jag ser sån mat som jag inte "kan" äta.. ;)

Spyr tack och lov inte, men som sagt, mår illa mest hela tiden..  Gör veckoplaneringar för vad vi ska äta till middag här hemma bara för att inse när maten står på bordet att jag inte fixar att äta det.. Fryst färdigmat är räddningen just nu. Detta är helt nytt för mig för de två tidigare graviditeterna har jag iofs haft enstaka saker som jag inte ville äta men detta är ju löjligt!!

Har inskrivning nästa torsdag, hade velat få ett VUL också, men det lär ju inte gå. Får nöja mig med KUB testet där man får se kotten i alla fall i v 13-14. Lite tidigare än vanliga UL:et sen..

Trött som en galning är jag också, pallar knappt att göra ngt alls.. Också en nyhet för mig. Har två tjejer sen innan så jag undrar om detta är en kille eftersom jag mår så annorlunda.. ;)

• miiaoo

Går in i v 14 idag och var på KUB i tisdags och fick se att det faktiskt ÄR en kotte där inne!!! Lite lätt vild var h*n och gjorde supersnabba helvändningar utan att jag kände ett dugg.
    Finfina resultat blev det i alla fall. :D

Skönt att så många har kommit in i och ur v 12!! :)

Svar på tråden Juni-barn