Inlägg från: nenne87 |Visa alla inlägg
  • nenne87

Juni-barn

virvel skrev 2011-10-28 11:42:35 följande:
    Tillbaka efter besök på specmvc, där den lille bara mätte 8 mm vilket var på tok för litet för 6+5 sa läkaren, så jag fick en tid för skrapnig på tisdag=(((( Kommer att begära att de gör ett vul innan för at bekräfta detta, litar inte på nån dr längre.

Jag var inne i måndags och var i vecka 6+ 2 tror jag och mina läkare tyckte det såg bra ut och min mättes till 4 mm ungefär och han sa att det stämde. så jag tror det är olika från läkare till läkare och nu ska dom ju växa 1 mm om dagen tror jag. Och ditt ägg kan ju ha fäst sig mycket senare än du trott.
  • nenne87

Jag har oxå haft två dagar som jag mått ganska så bra faktiskt. Min kropp har en tendens att må bättre på helgen, samma vissa förra veckan! Men tror det helt beror på sömnen, sover jag många timmar på natten så mår jag nästan som vanligt på dagen. Sug och hunger har jag herrns tiden men inte sugen på något speciellt bara! Har gått in i vecka 8 nu och allt känns väldigt bra! Hur har ni det med välbefinnandet??

• nenne87

Jag ska hålla alla tummar jag har:) hoppas det går bra imon. Själv hade jag bokat vul på måndag men min läkare i Borås tyckte jag skulle vänta en vecka till eftersom det bara var två veckor sedan jag gjorde mitt första vul och kommer att se betydligt mer i slutet på vecka 9. Lycka till imon

• nenne87

Ååååå grattis fröken01. Måste kännas underbart eftersom du vart orolig på dina svaga symtom! Känner du fortfarande ingenting? E sååå nervös inför mitt vul på fredag morgon så jag mår illa av det. Har ju som sagt väldigt svaga lite udda symtom så jag e tveksam om det är nått där inne?? Lycka till gullgrodan, jag vet precis hur du känner dig

• nenne87
    tunrida skrev 2011-11-21 17:25:31 följande:
    Då var det dags att tacka för mig o säga hejdå önskar er alla lycka till!

Vad har hänt??
  • nenne87
    LillSnurr82 skrev 2012-01-11 08:41:17 följande:
    Busbus, beklagar hoppas det är det bästa för er alla tre ändå! Kram

Jag har inte mitt Rul förrens 25/1 är då i v 20(19+3) vill att tiden ska gå fort tills dess.
    Vi har rul samma dag och är då lika långt gångna. Vilket datum är du beräknbad till? vi är beräknade till den 14 juni efter det senaste vul.
  • nenne87

Jag fick gå på toaletten när pyret strulade å sprattlade å då gick det jätte bra för barnmorskan att få in en närbild på hjärtat. Så det kan vara trixit!! Men det bästa med att du får göra om det är att du får se pyret en gång till:) lycka till

• nenne87

Hallå tjejer. Vi pratar om att flyga till Thailand på fredag. En liten spontan resa på 11 timmars flyg:) vad tycker ni?? Vågar jag flyga? Vad bör jag tänka på? Vad ska jag ha med mig? Harregud gud vad många frågor;) å jag måste skaffa mig en gravid försäkran eller? Är gravid i vecka 25 så jag kommer hem innan vecka 28. Hur hade ni gjort??

• nenne87
    zenoble skrev 2012-05-10 10:48:42 följande:
    Någon som kan tipsa om nån bra skötväska? Vill ha en svart "fast" om ni förstår vad jag menar.. som står stadigt :) tycker det är supersvårt. Hittade en för 299 från carena, det är typ max vad jag kan tänka mig att lägga..
    Min syster har den svarta buggabon skötväskan, den kostar 1200 kr tror jag och är väldigt stadig å rymlig.
  • nenne87

Hej tjejer. Vecka 38 idag(37+0) och vattnet gick nu på morgonen i sängen:) nu börjar det hända grejer, inga värkar än utan bara lite dov molvärk från och till.
    Slämproppen släppte igår och det roligaste va att min sambo säger igår kväll att jag skulle lägga kisskydd i sängen ifall att, vilket jag glömde å så går vattnet nu på morgonen i SÄNGEN, skulle vända mig om för att gå upp å kissa så bara rann det till å det blev varmt. 

Ska in på undersökning kl 12.00   

• nenne87

Värkarna har satt i gång. Dock oregelbundna. Men en fråga till er som haft vattenavgång innan. Kan det komma blod oxå? Å ljusrosa vätska? Ska i vilket Fall försöka hålla ut tills kl 12

Svar på tråden Juni-barn