Inlägg från: Sockersöt88 |Visa alla inlägg
  • Sockersöt88

Juni-barn

Fy sjutton för detta ständiga illamående och dessa uppkastningar  morgon, middag och kväll!

Tips och råd någon? 

• Sockersöt88
    Pinkflower880 skrev 2011-10-31 10:50:42 följande:
    Sockersöt: Har du bett om att få lergigan utskrivet? Jag har sånt illamående som du denna grav men även förra. Då hjälpte inte lergiganen men nu gör den sitt jobb. Sen hjälper det lite att konstant tugga på nåt. 😃
    Näe, det har jag inte, så tack för tipset. Glad Ska till BM på onsdag, så ska begära att få det då! 
  • Sockersöt88

Tjena tjejjer! Här har ni en blivande tvåbarnsmamma som efter samråd med BM och läkare igår blev tvungen att sjukskriva sig från jobbet denna vecka pga. kräkningar från morgon till kväll. Varenda gång jag äter eller dricker något, så kräks jag upp det igen.

Skulle ha jobbat nattskift 3 nätter denna vecka egentligen, men pga. att jag minskat i vikt de senaste veckorna, har ett mycket stort sömnbehov och är helt kraftlös, ville de inte utsätta min kropp för ännu flera påfrestningar. Såå, nu sitter man här hemma då i soffan, tittar på tv, surfar och hoppas på bättre tider! Glad 

Svar på tråden Juni-barn