Juni-barn
Här är en till som plussat. har två barn sen innan på 2½ och 4 år.
Här är en till som plussat. har två barn sen innan på 2½ och 4 år.
Jag är svullen lite ömma bröst och lite illamående ibland. så hitills känns det mycket bättre än med mina 2 andra fast vet ju inte riktigt hur långt gången jag är heller:)
Godmorgon:)
sitter och dricker morgonkaffet. snart ska jag ta bussen in till specmvc och göra Vul så jag kan få ett datum på min bebis och förhoppningsvis se ett litet hjärta slå!!
Mammie:Vad fick du se? Vilken v är du i? Gör vul på ons. =)
I dag är jag i 7+0. Mår super illa spec på eftermiddagen/kvällen, tuttarna har vuxit så snart måste jag rota fram mina gamla bh från förr:) det gör visserligen inte mig något då mina tuttar försvann totalt efter senaste barnet, var bara två påsar kvar, så nu är jag nöjd med tuttarna igen;P Är trött dygnet runt och får sug på det mest konstiga saker..
v 8+0 idag och mår illa mest hela tiden ligger i sängen i stort sett hela dagarna för mitt hjärta slår vädigt snabbt så fort jag anstränger mig minsta lilla. får se om de blir bättre eller om jag kan få något för det.. hade medicin för det förut.
smultron87 jag gjorde vul för att se vilken vecka jag var i. enligt senaste mens var jag nämligen i v 10 men det trodde jag själv inte på och hade rätt var bara i v6+5 känndeds skönt att veta lite mer exakt..
v 12+0 i dag känns skönt:) Längtar någor grymt tills torsdag då jag ska göra Ul, efter det så ska vi berätta för övriga människor runt omkring oss, börjar bli jobbigt och gömma sig i stora kläder nu då det syns rejält. Känne rmig knappt gravid längre så lite orolig är jag.. I dag ska jag till mvc och kolla blodtryck och få se om jag kankse åkt på uvi med:(