• L1nda

Juni-barn

Hej får man hänga på här?   Väntar mitt andra barn, har en 07a också. Bf ca 10 juni :)
    Mår super illa, onda bröst och en hemsk halsbränna hoppas på att de ger med sig snart! 

• L1nda

Taack Skrattande

Pinkflower880 skrev 2011-11-10 21:20:29 följande:
    Hej och välkommen L1nda!

Grattis! :)
    Kul med hus köp/hus drömmar!  :)
    Längtar också till dagen de blir hus köp men dröjer nog en stund till..
    Uddabus skrev 2011-11-10 21:40:43 följande:
    Mm mina bröst har jag haft sjukt ont i oxå... Knappt kunnat ta av mig behån... Men nu är jag bara lite öm... O mycket mycket större o fylligare... Me like ;)
     Ja har också jätte ont när jag tar av mig behån, nästan så ja vill ha den på hela tiden eller ha sport bh
  • L1nda
    Josenoah skrev 2011-11-10 21:47:42 följande:
    Mitt enda krav på vagn denna gång är fyra fast gummi hjul, hade en brio sing men vart så besviken på den tyvärr :( hjulen strula hela tiden och jag går i såpass mycket "terräng" att jag behöver nått mer stabilt. Tycker även att sufletten var så dålig på sittdelen skyddade ingenting på sommaren. Nån som har tips på vagn med dem kriterierna jag har? :)
    Då skulle jag nog välja en emmaljunga, funderar på en city cross hade en sån första månaderna till dottern innan jag bytte till bugaboo. Lite sugen på en bugaboo nu med och den skulle passa grymt bra till min lilla bil men tror emmaljunga skulle passa bättre in idag till lekparker och "skogspromenader" 
  • L1nda

Har också sträckt mig i magen när jag nyser och ibland när jag hostar, 
    Och ibland när jag ställer mig upp med höger ben sträcker de till i sidan av magen  

Svar på tråden Juni-barn