Juni-barn
Hej tjejer :) Jag tar och hoppar in här, har bf den 6e juni med mitt första barn. So excided! :) Är i vecka 18 nu och har UL den 11 januari, längtar! Vill veta hur bebis mår där inne! :)
Hej tjejer :) Jag tar och hoppar in här, har bf den 6e juni med mitt första barn. So excided! :) Är i vecka 18 nu och har UL den 11 januari, längtar! Vill veta hur bebis mår där inne! :)
MissFörstånd- Jag kan knappt vänta på UL! Är lite nojig till och från (a). Min BM räknade först ut 7 juni på datorn, sen 5 juni på någon platta hon hade. Så jag säger 6 juni ;) Får se vad dem säger på UL :)
Hade ett VUL i vecka 8 pga blödning, och då såg allt bra ut iaf. Hoppas att det fortfarande är det! :)
Tack! :) Jaa, jag hoppas det inte flyttas fram för mycket bara :P Fast på VUL i vecka 8 verkade det stämma rätt bra :)
Skruttens mamma: Usch, jobbigt att du har så ont :( Jag vet inte hur det är, har inte haft så ont och hoppas verkligen att jag slipper! Trodde för typ en vecka sen att jag kände av figlossning då det ilade till i ljumskarna och långt nere i magen under en hel dag. Men sen gick det över.
Många som skriver om de ska ta reda på kön eller inte :) Jag och fästmannen vill om det går. Ska på UL här på Östra i Göteborg och på pappret vi fick stod det att det inte ingick med könsbestämning. Men har läst lite här på FL att det är en del som fått veta om det inte varit något extra jobb för dem. Någon göteborgare som varit och kollat på Östra någon gång? :)
Lycka 4: 3D UL verkar så häftigt! Borde kolla upp mer om det. Nä, könet kvittar verkligen, det är mitt första barn dessutom. Och jag vill ha fyra sammanlagt :P Men vore mysigt att veta lite mer om bebisen i magen, fast det viktigaste är ju förstås att veta att bebis är friskt :)
Hej alla! :) Det var ett tag sen jag var inne här, jag hoppas det går bra för alla! Jag hoppas det går bra för alla som har foglossning.. Inte roligt med smärta :-/
Och grattis till alla RUL! Jag var på RUL igår och fick se en liten pojke som hoppade runt i magen. Han låg dubbelvikt och gömde sig en del, men allt såg väldigt fint ut :) BF ändrades till 4 juni, så blev ett par dagar tidigare.